Με αυτούς τους Αντιδημάρχους κλείνει η θητεία της Δημοτικής Αρχής Ηρακλείου!

Newsroom
Newsroom

Το νέο σχήμα των Αντιδημάρχων στο Ηράκλειο

Αναλλοίωτο μένει το σχήμα των αντιδημάρχων στο Δήμο Ηρακλείου, με βάση τη νέα απόφαση του Δημάρχου, Βασίλη Λαμπρινού  που πρωτοκολλήθηκε στη "Διαύγεια".

Έτσι, όπως τονίζεται:

"Ορίζουμε τους Αντιδημάρχους του Δήμου Ηρακλείου, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και συγκεκριμένα από 1/3/2023 έως τη λήξη της Δημοτικής Περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς την άσκηση των παρακάτω αρμοδιοτήτων που προβλέπονται από τον  Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, ως εξής:

Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Υπαίθρου και Τουρισμού τον δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας, επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο για όλους» Γεώργιο Σισαμάκη  και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) Της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής (άρθρο 8) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Προγραμματισμού και Οργάνωσης (άρθρο 8.1).

Του Τμήματος Πιστοποίησης και Εφαρμογής Συστημάτων Ποιότητας  - Αποτελεσματικότητας (άρθρο 8.2).

Του Τμήματος Πληροφορικής Επικοινωνιών και Διαφάνειας (άρθρο 8.3).

Του Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (άρθρο 8.4).

Επίσης στον ίδιο ανατίθεται και ο συντονισμός για την υλοποίηση δράσεων του ΣΟΑΠ/ΒΑΑ, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες Αντιδημαρχίες και την Γενική Γραμματέα του Δήμου.

β)  Της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9 .1).

Του Τμήματος Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας (άρθρο 9.2).

Από το Τμήμα Αδειοδότησης και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 9.3), οτιδήποτε αφορά στην λειτουργία του υπαίθριου εμπορίου εν γένει (λαϊκές αγορές, στάσιμο και πλανόδιο εμπόριο). 

 Ειδικότερα αναλαμβάνει:

Τον καθορισμό των χώρων και των όρων λειτουργίας των υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές και εμποροπανηγύρεις).

Τον καθορισμό των ανώτατου αριθμού των αδειών υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου και τη συγκρότηση της Επιτροπής Υπαίθριου Πλανόδιου Εμπορίου.

Την έκδοση αποφάσεων για την ίδρυση, την διάλυση και τον καθορισμό του τρόπου της εν γένει λειτουργίας Λαϊκών Αγορών, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, περιλαμβανομένης της χορήγησης επαγγελματικών και παραγωγικών αδειών.

Την συγκρότηση Επιτροπών για τον έλεγχο των πωλητών, παραγωγών και επαγγελματιών των λαϊκών αγορών .

Την χορήγηση αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις δικαιοδοσίες που δίδονται στο Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις, και την παρακολούθηση της εφαρμογής του Νόμου και των κανονιστικών διατάξεων του Δήμου που αφορούν:

Στις άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα αγροτικά τους προϊόντα στον Δήμο σε λαϊκές αγορές 

Στην άσκηση υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, εμποροπανηγύρεων και υπαίθριων χριστουγεννιάτικων αγορών.

Την άσκηση υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.

Την συμμετοχή σε Κυριακάτικες Αγορές.

Την παρακολούθηση και τον έλεγχο της τήρησης των προϋποθέσεων υπό τις οποίες χορηγούνται οι ανωτέρω άδειες και την εισήγηση για την λήψη μέτρων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (π.χ. ανάκληση άδειας, αφαίρεση άδειας, επιβολή προστίμων κ.λ.π.).

γ)  Της Εποπτείας και του Συντονισμού της δράσης των Κοινοτήτων του Δήμου.

δ)   Του Τμήματος Τουρισμού (άρθρο 13.6). 

 Επίσης θα είναι υπεύθυνος για την Κατάρτιση και τον Συντονισμό των Ετησίων Προγραμμάτων Επικοινωνιακής Προβολής του Δήμου Ηρακλείου, καθώς και την υλοποίηση του Ετήσιου Προγράμματος Επικοινωνιακής Προβολής, που αφορά στον Τουρισμό.

Β.      Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Πολεοδομίας  τον δημοτικό σύμβουλο Γεώργιο Καραντινό και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

     Της Διεύθυνσης Πολεοδομίας (άρθρο 10) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Πολεοδομικών Μελετών (αρθ. 10.1).

Του Τμήματος Τοπογραφικών – Πολεοδομικών Εφαρμογών &    Απαλλοτριώσεων (αρθ.10.2) 

του Τμήματος Οικοδομικών Αδειών και Ελέγχου (άρθρο 10.3).

Του Τμήματος Ελέγχου Κατασκευών (άρθρο. 10.4).

Του Τμήματος Τεχνικού Αρχείου – Μηχανοργάνωσης – Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 10.5).

 

Γ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος & Αθλητισμού τον δημοτικό σύμβουλο Κων/νο Βαρδαβά  και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α)  τη Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (άρθρο 11) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Μελετών, Προγραμματισμού και Ανακύκλωσης (άρθ. 11.1).

Του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών (άρθ. 11.2).

Του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων Καθαριότητας (άρθ. 11.3).

Του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων (αρθ. 17.6).

β) της Δ/νσης Παιδείας,  Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).

Από το Τμήμα Πολιτισμού − Αθλητισμού,  Νέας Γενιάς – Εθελοντισμού− ΚΕΣΑΝ (άρθρο 13 παρ. 2 ) τα παρακάτω:

τη συμμετοχή στην διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων και λοιπών δραστηριοτήτων αθλητικού χαρακτήρα

την παρακολούθηση της λειτουργίας και δράσης δημοτικών δομών και νομικών προσώπων που εφαρμόζουν προγράμματα και δράσεις στους τομείς, αθλητισμού 

την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στους τομείς του αθλητισμού και της νέας γενιάς συμπληρωματικά με τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται από τα νομικά πρόσωπα.

γ) από την  Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9), όλες τις αρμοδιότητες που αφορούν στο Τμήμα Περιβάλλοντος (άρθ. 9.4).

Δ.     Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών  την δημοτική σύμβουλο Μαρία Καναβάκη και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

 α)   της  Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών (άρθρο 14)

Του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης (άρθρο 14.1)

Του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (άρθρο 14.2)

Του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού (άρθρο 14.3)

Του Τμήματος Ληξιαρχείου (αρθ. 14.4)

5.    Του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης (άρθρο 14.5)

Του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης (άρθρο 14.6).

β) της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (άρθρο 15) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Προϋπολογισμού (άρθρο 15.1).

Του Τμήματος Εκκαθάρισης Δαπανών (άρθρο 15.2).

3.    Του Τμήματος Διπλογραφικού (άρθρο 15.3).

4.    Του Τμήματος Ταμείου (άρθρο 15.4).

5.    Του Τμήματος Ελέγχου Προσόδων (άρθρο 15.5).

      6.    Του Τμήματος ΤΑΠ, Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού (άρθρο 15.6).

7.    Του Τμήματος Ταμειακής Βεβαίωσης – Εισπράξεων – Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης (άρθρο 15.8).

8.    Του Τμήματος Προμηθειών – Δημοπρασιών (άρθρο 15.9).

9.    Του Τμήματος Διαχείρισης Υλικών και Αποθεμάτων (άρθρο 15.10).

10.  Του Τμήματος Δημοτικών Κοιμητηρίων (άρθρο 15.11)

Στην ίδια ανατίθεται η μέριμνα για την ίδρυση και λειτουργία Κέντρου Αποτέφρωσης Νεκρών σε συνεργασία με την αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων

Ε.   Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Κοινωνικών Υπηρεσιών  την δημοτική σύμβουλο Ειρήνη (Ρένα)  Παπαδάκη Σκαλίδη  και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Δ/νσης Κοινωνικής Ανάπτυξης (αρθ. 12) και ειδικότερα:

Του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής – Καινοτόμων Δράσεων – Δημόσιας Υγείας και Ισότητας των δύο φύλλων (άρθρο 12.1).

Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων, με έδρα  την 1η Δημοτική Κοινότητα  (άρθρο 12.2).

Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων, με έδρα την 2η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12.3).

Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα την 3η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12. 4).

Του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα την 4η Δημοτική Κοινότητα (άρθρο 12.5).

Του Τμήματος Επιδοματικής Πολιτικής και Ελέγχου (άρθρο 12.6)

Από τις Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες με έδρα την Αλικαρνασσό (αρθρ. 2), τις αρμοδιότητες του Τμήματος Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων και των γραφείων Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων με έδρα, τον Αγ. Μύρωνα το Βενεράτο & τον Προφήτη Ηλία αντίστοιχα 

ΣΤ.  Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς  την δημοτική σύμβουλο Στέλα Καλογεράκη Αρχοντάκη,  και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

Της Δ/νσης Παιδείας,  Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).

του Τμήματος Παιδείας και δια Βίου Μάθησης (άρθρο 13.3 ) 

του Τμήματος Μουσικής Παιδείας (άρθρο 13.5) στο οποίο ενσωματώνεται και η έκδοση άδειας ωδείων και εποπτείας λειτουργίας των.

Ζ.   Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Πολιτισμού την δημοτική σύμβουλο Αριστέα Πλεύρη και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

 α) Της Δ/νσης Παιδείας- Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13)

του Τμήματος Βικελαίας Βιβλιοθήκης (αρθ. 13.1)

του Τμήματος Πολιτισμού και Εθελοντισμού (άρθρο. 13 §2 εδάφ. 1,2, 3,4,5,6,7,8,11 12, 13,14,15,16, για θέματα πολιτισμού).

την διαχείριση των αιθουσών και χώρων πολιτισμού του Δήμου συμπεριλαμβανομένων των Ενετικών Τειχών.           

Η.   Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πρασίνου & Καθημερινότητας τον δημοτικό σύμβουλο Ιωάννη Αναστασάκη και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α)  Της Δ/νσης Τεχνικών Έργων και Μελετών (αρθ.16)

του Τμήματος Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο (άρθρο 16.1).

του Τμήματος Υδραυλικών και Εγγειοβελτιωτικών  Έργων (άρθρο 16.2).

του Τμήματος Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων (άρθρο 16.3).

του Τμήματος Έργων Υπαιθρίων Χώρων (άρθρο 16.4).

του Τμήματος Κυκλοφορίας και Συγκοινωνιών (άρθρο 16.5).

του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων – Ενεργειακής Διαχείρισης και Αδειοδοτήσεων (άρθρο 16.6).

του Τμήματος Προστασίας και Ανάδειξης Παλιάς Πόλης – Οικιστικών Συνόλων και Ενετικών Τειχών (άρθρο 16.7.

β)  Της Δ/νσης Συντήρησης και Αυτεπιστασίας (άρθρο 17) : 

του Τμήματος Συντονισμού & Διεκπεραίωσης Αιτημάτων (άρθρο 17.1). 

του Τμήματος Συντήρησης Δημοτικών και Σχολικών Κτιρίων (άρθρο 17.2). 

του Τμήματος Οδοποιίας (άρθρο 17.3).

του Τμήματος Συντήρησης Κοινοχρήστων Χώρων (άρθρο 17.4). 

του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού και Σήμανσης (άρθρο 17.5).

γ) Της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9) και ειδικότερα 

            του Τμήματος Μελετών & Συντήρησης Πρασίνου (άρθρο 9. 5) 

Ο αντιδήμαρχος έχει την ευθύνη, σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Αναπτυξιακού Προγραμματισμού,  να συγκαλεί τεχνική συνάντηση εργασίας μία φορά κάθε μήνα στην έδρα κάθε Δημοτικής Ενότητας,  με τους προέδρους των αντίστοιχων Κοινοτήτων.

Θ.       Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας,  Πολιτικής Προστασίας &  Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων τον δημοτικό σύμβουλο Μαρίνο Παττακό και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ: 

α)  της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας (άρθρο 7).

του Τμήματος Επιχειρησιακού  Σχεδιασμού & Διοικητικής Μέριμνας (7.α).

του Τμήματος Γενικής Αστυνόμευσης (7.β).

β)  του Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας  (άρθρο 9 § 6).

γ) από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Αγροτικής Ανάπτυξης (άρθρο 9), όλα τα αντικείμενα του Τμήματος των προϋποθέσεων Αδειοδοτήσεων και της Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 9.3), πλην αυτών που αναφέρονται στις αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Υπαίθρου.

δ) Την ευθύνη και εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Άμυνας του Δήμου Ηρακλείου

Ι. Ορίζουμε άμισθο Αντιδήμαρχο, ΚΕΠ, ΚΕΣΑΝ, Φύλαξης & Καθαριότητας Σχολικών Μονάδων τον δημοτικό σύμβουλο της παράταξης «Ηράκλειο για όλους»,  Αντώνιο Περυσινάκη  και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον ΟΕΥ:

α) της Δ/νσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (άρθρο 18 §1, §2, §3)  καθώς και  των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Ν. Αλικαρνασσού (άρθρο 19 παρ. 1), Αγ. Μύρωνα (άρθρο 20), Βενεράτου (άρθρο 21 παρ. 1) και Προφήτη Ηλία (άρθρο 22). 

β) της Δ/νσης Παιδείας,  Πολιτισμού και Νέας Γενιάς (άρθρο 13).

από το Τμήμα Πολιτισμού − Αθλητισμού,  Νέας Γενιάς – Εθελοντισμού − ΚΕΣΑΝ (άρθρο 13.2),  του ΚΕΣΑΝ 

του Τμήματος Φύλαξης και Καθαρισμού Σχολικών Μονάδων (άρθρο 13.4)

Κ. Ορίζουμε ως άμισθο Αντιδήμαρχο, τον  δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας, επικεφαλής της παράταξης  «Ηράκλεια Πρωτοβουλία» Μανόλη Βασιλάκη, και του αναθέτουμε τον συντονισμό, την εποπτεία, και τον έλεγχο για τα θέματα που αφορούν στην καταγραφή και αξιοποίηση της Δημοτικής Περιουσίας (άρθρο 15 §7 του ΟΕΥ) και ειδικότερα: 

Την τήρηση αρχείων και φακέλων με στοιχεία της δημοτικής περιουσίας .

Την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας .

Την τήρηση αρχείου δωρεών, κληροδοτημάτων και εκμετάλλευση των.

Την περιφρούρηση της ακίνητης περιουσίας του Δήμου.

Την τήρηση μηχανογραφημένου συγκεντρωτικού καταλόγου δημοτικής περιουσίας.

Την επιμέλεια της διαδικασίας μίσθωσης ακινήτων για τη στέγαση σχολικών κτιρίων και υπηρεσιών του Δήμου.

Εισηγήσεις για οικονομοτεχνικές προτάσεις και παρακολούθηση εφαρμογής των.

Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι:

θα έχουν την αρμοδιότητα υπογραφής του συνόλου των αποφάσεων Δημάρχου, της υπογραφής της παραγράφου 3α του άρθρου 66 του ν. 4270/14 και της υπογραφής της παραγράφου ια του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016, καθώς και του συνόλου των εγγράφων, βεβαιώσεων, συμβάσεων, διακηρύξεων, κ.λ.π που εκδίδονται στα πλαίσια λειτουργίας των υπηρεσιών τις οποίες επιβλέπουν, κατευθύνουν και ελέγχουν.

θα κατευθύνουν και θα ελέγχουν σε συνεργασία με την Γενική Γραμματέα του Δήμου το αντίστοιχο προσωπικό σε θέματα της αρμοδιότητας τους και,

εκτός του δημάρχου και όλοι οι αντιδήμαρχοι θα τελούν πολιτικούς γάμους. 

θα έχουν την  εποπτεία και την ευθύνη, για την τήρηση των κανόνων υγιεινής & ασφάλειας των υπαλλήλων που υπάγονται στις Δ/νσεις των.

Ορίζεται Αναπληρωτής Δημάρχου ο αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Καραντινός και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του,  η αντιδήμαρχος  κα Αριστέα Πλεύρη.

Όλοι οι αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται για την παραλαβή κάθε είδους εγγράφων που αφορούν στον Δήμο, την υπογραφή πιστοποιητικών, βεβαιώσεων κ.λ.π  όλων των υπηρεσιών του δήμου, την υπογραφή εγγράφων προς όλες τις υπηρεσίες και Οργανισμούς, την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων εγγράφων που υπάρχουν στο αρχείο του Δήμου".

Σε ό,τι αφορά στην Αντιδήμαρχο, κ. Δέσποινα Συγγελάκη, αναφέρεται ρητά ότι:

" Συμπληρώνουμε την υπ’ αριθ. 58243/24-06-2022 προηγούμενη απόφασή μας περί ορισμού της Δέσποινας Συγγελάκη ως Άμισθης Αντιδημάρχου,  και προσθέτουμε από 1/03/2023 έως και 26/06/2023 την εξής αρμοδιότητα:

από τη Δ/νση Συντήρησης & Αυτεπιστασίας (άρθρο 17), το Γραφείο φροντίδας αδέσποτων ζώων και την διαχείριση και εποπτεία του κυνοκομείου (άρθρο 17.7).

Κατά τα λοιπά η προηγούμενη απόφαση μας με αρ.πρωτ. 58243/24-6-2022 ισχύει ως έχει".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ