Μία δωρεά γεμάτη νότες για την Παιδοογκολογική κλινική του ΠαΓΝΗ!
Ο Μουσικός Σύλλογος Απόλλων δώρισε ένα πιάνο!
Ο Μουσικός Σύλλογος Απόλλων προσέφερε πιάνο στην Παιδοογκολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και βαθιά πίστη στη δύναμη της μουσικής ως μέσου έκφρασης, ψυχικής ενδυνάμωσης και ελπίδας, ο ιστορικός Μουσικός Σύλλογος Απόλλων, κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του, προχώρησε στη δωρεά και μεταφορά πιάνου στην Παιδοογκολογική Κλινική Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.
Η συμβολική αυτή προσφορά πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής και αποσκοπεί στο να προσφέρει στιγμές δημιουργίας, χαράς και ψυχικής ανάτασης στα παιδιά που νοσηλεύονται, καθώς και στις οικογένειές τους.
Την Κυριακή 21 Ιουνίου, στο πλαίσιο της εκδήλωσης παράδοσης του πιάνου, η χορωδία του Μουσικού Συλλόγου Απόλλων, Apollo Voice Ensemble και ο μαέστρος Μάνος Παναγιωτάκης, παρουσίασαν ένα πρόγραμμα με αγαπημένα παιδικά τραγούδια, μεταφέροντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας, αγάπης και αλληλεγγύης.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν: Ο πρόεδρος Αντώνης Περισυνάκης , ο Αντιπρόεδρος Κώστας Βαρβεράκης, η ταμίας Δόξα Ταμπουρατζή, ο πρόεδρος της εξελεκτικής επιτροπής Νίκος Καλαθάκης, η κοσμήτορας Ιωάννα Γιάνναρη καθώς και μέλη της χορωδίας, υπογραμμίζοντας τη διαρκή προσήλωση του Συλλόγου στην κοινωνική προσφορά και στη διάδοση της μουσικής παιδείας.
Ο Μουσικός Σύλλογος Απόλλων ευχαριστεί θερμά τη διοίκηση και το προσωπικό του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου για τη συνεργασία και εύχεται η μουσική να αποτελέσει μια σταθερή συντροφιά δύναμης και ελπίδας για όλα τα παιδιά που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Απόλλων τονίζει: Με σεβασμό στεκόμαστε δίπλα στα παιδιά που νοσηλεύονται και ευχόμαστε από καρδιάς η μουσική να γίνει ένας πολύτιμος συνοδοιπόρος στον αγώνα τους και σύντομα να συνοδεύσει την επιστροφή τους στην υγεία, στη ζωή και στα όνειρά τους.
- Στην εκδήλωση για το Παρατηρητήριο Τοπίου Κρήτης η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης
- Ηράκλειο: Προχωρά το έργο προστασίας και ανάδειξης της παράκτιας ζώνης στον Κόλπο Δερματά!
- Θλίψη για τον θάνατο του αγαπημένου ξυλοπόδαρου Mojo!




