Ο Δήμος Ηρακλείου απαντά για τις πληρωμές

Τι λέει ο αντιδήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης

Άμεση απάντηση στις επισημάνσεις αναγνώστη του cretalive, σχετικά με τον τρόπο που γίνονται πληρωμές στον Δήμο Ηρακλείου, δίνει ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης

Ειδικότερα ο κ. Σισαμάκης αναφέρει:

Αγαπητό cretalive, σε δημοσίευμα δημότη που φιλοξενείτε στο site σας με τίτλο «Δήμος Ηρακλείου και πληρωμές» θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον συντάκτη του άρθρου καθώς και το σύνολο των δημοτών του Ηράκλειου ότι ο Δήμος έχει από τα πλέον ενημερωμένα και  σύγχρονα συστήματα ηλεκτρονικών αιτημάτων δημοτών, παρέχοντας 38 υπηρεσίες 4ου επιπέδου (δηλαδή διεκπεραιώνονται όλες πλήρως ηλεκτρονικά χωρίς τη φυσική παρουσία του δημότη).

Επίσης, η εφαρμογή "Καρτέλα Δημότη" είναι ενεργή και μπορεί ο καθένας χρησιμοποιώντας τους ατομικούς κωδικούς taxis net να ενημερωθεί και να τακτοποιήσει τις οφειλές του ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.heraklion.gr/e-services/e-pay/e-pay.html.

Με την ευκαιρία να υπενθυμίσω στους δημότες ότι υπάρχει διαθέσιμο για τους χρήστες smart phones η εφαρμογή «Δημότης Ηράκλειου» όπου από μια εφαρμογή μπορούν οι δημότες τόσο να ενημερώνονται, όσο και να αποστέλλουν τα αιτήματα τους προς τον Δήμο ηλεκτρονικά.

Σας ευχαριστώ"

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ