Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση στην Ισπανία του προγράμματος Erasmus+

Newsroom
Newsroom

Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση των εταίρων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ226 με θέμα: Computational Thinking in Covid-19" («Υπολογιστική Σκέψη στα χρόνια της πανδημίας»).

Την περίοδο από τις 18 Ιουλίου 2022 έως τις 22 Ιουλίου 2022 στην πόλη Σαντιάγκο ντε Κομποστέλα της Περιφερειακής Ενότητας της Γαλικίας της Ισπανίας πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση των εταίρων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ226 με θέμα: "Computational Thinking in Covid-19" («Υπολογιστική Σκέψη στα χρόνια της πανδημίας»).

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Computational Thinking in Covid-19", στο οποίο συνεργάζεται με την Περιφερειακή Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του Μπουργκάς της Βουλγαρίας, που είναι και ο συντονιστής του προγράμματος, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Γιάλοβα της Τουρκίας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης του Βασλούι της Ρουμανίας, τον Σύνδεσμο Εκπαιδευτικών Στρατηγικώ ν και Πληροφορίας της Γιάλοβα της Τουρκίας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Γαλικίας που ήταν και οι οικοδεσπότες της συνάντησης.

Το βασικό θέμα που πραγματεύεται το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι η υπολογιστική σκέψη στα χρόνια της πανδημίας. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα μελετά το βαθμό στον οποίο η πανδημία επηρέασε τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα αλλά και την διαφοροποίηση της ίδιας της διδασκαλίας. Για το σκοπό αυτό γίνεται σύγκριση της δια ζώσης και της εξ αποσπάσεως διδασκαλίας και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα. Η βοήθεια της υπολογιστικής σκέψης και των αλγορίθμων της είναι πολύτιμη και απαραίτητη για την ακρίβεια των συμπερασμάτων.

Κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών του έργου, παρουσιάστηκαν οι βασικές προτεραιότητες και δραστηριότητες των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, καθώς και προτάσεις βελτίωσης των προσόντων των εκπαιδευτικών. Δόθηκε έμφαση στην ανταλλαγή καλών πρακτικών και πρωτοβουλιών που σχετίζονται με την αύξηση των ψηφιακών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών και την εφαρμογή καινοτομιών στην εκπαίδευση. Οι προτάσεις και οι καινοτομίες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα καθώς και η διαδικασίες ψηφιακής κατάρτισης των Ελλήνων εκπαιδευτικών προκάλεσαν το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Οι εταίροι επισκέφθηκαν το Κέντρο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών (KAFI) – της Περιφερειακής Ενότητας της Γαλικίας, καθώς και το νεότευκτο Πολιτιστικό Κέντρο, το οποίο στεγάζει ένα νέο Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Εκπαιδευτικών για την Ψηφιακή Κατάρτιση και Καινοτομία. Οι σύγχρονες υποδομές και ο εντυπωσιακός εξειδικευμένος τεχνολογικά εξοπλισμός προκάλεσαν το θαυμασμό των εταίρων και τη

διαπίστωση ότι «υπό αυτές τις συνθήκες η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών λαμβάνει χώρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής μας».

Τέλος, κατά τη διάρκεια της κινητικότητας πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις των φορέων

- εταίρων του έργου προκειμένου να προγραμματιστούν οι επόμενες συναντήσεις και δραστηριότητες.

Όλες οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν με αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας και της μόλυνσης από τον COVID-19

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ