Συναγερμός στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων: Κρατούμενος ήπιε χλωρίνη
Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Συναγερμός σήμανε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06), καθώς ένας κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση στο προϊόν.
Στο σημείο, σύμφωνα με το zarpanews.gr, κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ προκειμένου να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο Χανίων.
- Σχολεία του Ηρακλείου σε ευρωπαϊκή τροχιά μέσω του Erasmus+ της Δ.Δ.Ε.
- Ολόκληρος ο Δήμος Ηρακλείου μια ανοιχτή σκηνή: Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν»
- Γυμνάσιο Βιάννου: Οι μαθητές που αρίστευσαν το σχολικό έτος 2025-26




