H Aντζελίνα Τζολί θα ενσαρκώσει τη Μαρία Κάλλας

Newsroom
Newsroom

H διάσημη ηθοποιός ετοιμάζεται να ενσαρκώσει την Μαρία Κάλλας στο ρόλο της ζωής της.

Η Αντζελίνα Τζολί έχει αποκρυσταλλωθεί σχεδόν με κάθε τρόπο στο συλλογικό ασυνείδητο. Θελκτική αλλά και απόμακρη, αναπόδραστα σέξι αλλά και εμφατικά παγερή, ως πέτρα του σκανδάλου στον γάμο του Μπραντ Πιτ με την Τζένιφερ Ανιστον αλλά και ως αφοσιωμένη σύζυγος και μητέρα που οδηγήθηκε στο διαζύγιο για τη σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών της.

Ακόμα και στους ρόλους της στη μεγάλη οθόνη έχει υποδυθεί με αξιώσεις από την αποπλανητική κατάσκοπο στο «Salt» μέχρι την έγκλειστη ψυχιατρικού ιδρύματος στο «Girl Interrupted» του 1999, ρόλο για τον οποίο τιμήθηκε με το ένα και μοναδικό μέχρι σήμερα Οσκαρ (Β' Ρόλου) της καριέρας της.

Μολονότι λοιπόν θα υπέθετε κανείς ότι στα 48 χρόνια της η Αμερικανίδα ηθοποιός τα έχει κάνει, τα έχει γευτεί και τα έχει αποπειραθεί όλα στη δουλειά αλλά και στη ζωή της, υπάρχουν ακόμα ρόλοι που δεν τους έχει υπηρετήσει και κορυφές που δεν τις έχει κατακτήσει.

Οπως, για παράδειγμα, εκείνον της σχεδιάστριας μόδας ή, για να χρησιμοποιήσει κανείς τα δικά της λόγια, εκείνον της μοδίστρας που με πολεμοφόδια τη βελόνα, την κλωστή, τη φαντασία, την εμπειρία και την τεχνική της μπορεί δυνητικά να δημιουργήσει μικρά κομψοτεχνήματα - σίγουρα φθηνότερα από εκείνα που οραματίζονται οι designers των περιώνυμων οίκων μόδας, αλλά σημαντικότερα και με ευρύτερο κοινωνικό αποτύπωμα, σύμφωνα με τον συλλογισμό της Τζολί.

Πιστεύοντας ακράδαντα πως καθένας μπορεί να δημιουργήσει μόδα, η ηθοποιός, και για περισσότερο από μια 20ετία Πρέσβειρα Καλής Θέλησης και κατόπιν Ειδική Απεσταλμένη της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, λάνσαρε μόλις πριν από λίγες εβδομάδες το πρώτο brand με την υπογραφή της. Ή μάλλον έκανε τα αποκαλυπτήρια του Atelier Jolie, το οποίο μέχρι στιγμής έχει μόνο αγαθές προθέσεις, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες followers στα κοινωνικά δίκτυα και παντιέρα τη βιωσιμότητα, ενώ αναμένεται να διαθέτει και την πρώτη συλλογή του το ερχόμενο φθινόπωρο. Φωτιά στα τόπια (των υφασμάτων) δηλαδή.

Κάποιοι ξαφνιάστηκαν από την αναπάντεχη επιφοίτηση της Τζολί να καταπιαστεί με μια αχαρτογράφητη έως τώρα για εκείνη γη. Κι άλλοι κούνησαν με στωικότητα το κεφάλι, παρακολουθώντας την ηθοποιό να ακολουθεί με συνέπεια τα celebrity στάδια εξέλιξης, ασθμαίνοντας για να προλάβει τον συρμό.

Αμφότεροι την αδίκησαν. Αφενός η Τζολί είναι μαθημένη να λειτουργεί ενστικτωδώς και μάλλον αυθόρμητα -η ανθρωπιστική δράση της στην Καμπότζη που κορυφώθηκε με την υιοθεσία του 21χρονου σήμερα Μάντοξ Τσίβαν Τζολί-Πιτ το 2002 ξεκίνησε επειδή απλώς έτυχε να βρεθεί στη χώρα για τα γυρίσματα του φιλμ «Tomb Raider»-, αφετέρου έχει δείξει πως δεν καταπιάνεται με τα πίτουρα και δεν ανακατεύεται με την πολλή συνάφεια του κόσμου εάν δεν υπάρχει ανθρωπιστικό ελατήριο και κοινωνικό αντίκρισμα.

Και η αλήθεια είναι πως η αναθεώρηση του τρόπου που ντυνόμαστε μπορεί να φέρει θεμελιακές αλλαγές στον σύγχρονο κόσμο, που επειδή δεν καταφέρνει να αξιοποιήσει και να επαναχρησιμοποιήσει 100 εκατομμύρια τόνους υφασμάτων τούς απορρίπτει ως απόβλητα, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο τον πλανήτη.

Η βιωσιμότητα είναι το νέο μεγάλο στοίχημα για τη βιομηχανία της ένδυσης, όπως και η αναβάθμιση των συνθηκών εργασίας στον αναπτυσσόμενο κόσμο, που ως γνωστόν λειτουργεί ως φάμπρικα κατασκευής ενδυμάτων για τον αναπτυγμένο.

Η Τζολί είναι πριν και πρώτα απ' όλα μια αξία της χολιγουντιανής βιομηχανίας. Και φροντίζει να περνά με νέο λούστρο την αίγλη της όποτε προκύπτει ανάγκη ή ανακύπτει ευκαιρία. Θα έλεγε λοιπόν κανείς ότι η πρόταση του Χιλιανού σκηνοθέτη Πάμπλο Λαρέν να υποδυθεί τη Μαρία Κάλλας της ήρθε γάντι.

Ηδη από το περασμένο φθινόπωρο η ηθοποιός και ο δημιουργός, μεταξύ άλλων, των biopics για την Τζάκι Κένεντι («Jackie», 2016) και τη Λαίδη Νταϊάνα Σπένσερ («Spencer», 2021) έχουν δώσει τα χέρια για το φιλόδοξο κινηματογραφικό project, που μάλιστα κατάφερε να αποσπάσει και γενναία χρηματοδότηση στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών.

Σε σενάριο που υπογράφει ο δημιουργός της σειράς «Peaky Blinders» Στίβεν Νάιτ, το φιλμ του Λαρέν θα παρακολουθήσει την ύστερη περίοδο ζωής της Ελληνίδας ντίβας μέχρι τον θάνατό της, το 1977, στο Παρίσι. «Παίρνω πολύ στα σοβαρά την ευθύνη απέναντι στη ζωή και την παρακαταθήκη της Κάλλας. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να ανταποκριθώ στην πρόκληση.

Ο Πάμπλο είναι ένας σκηνοθέτης που θαυμάζω χρόνια. Το γεγονός ότι μου δίνεται η δυνατότητα να μιλήσω για τη ζωή της Μαρίας μέσω εκείνου και του Στίβεν Νάιτ είναι απλώς ένα όνειρο», είπε η Τζολί για τον μάλλον πιο απαιτητικό ρόλο της καριέρας της και έναν από τους πιο επικίνδυνους - τα biopics έχουν φέρει Οσκαρ αλλά ενίοτε και απαξίωση.

 

Πηγή: protothema.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ