Ναόμι Κάμπελ: Είναι η νέα μούσα του οίκου Burberry

Η Ναόμι Κάμπελ, είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του οίκου Burberry, TB Summer Monogram. Είναι η πρώτη καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί μετά τη γέννηση της κόρης της.

Συνεργάζεται με τον φίλο της και σχεδιαστή μόδας Ρικάρντο Τίσι. «Είναι πάντα τόσο μαγικά να συνεργάζεσαι με τον Ρικάρντο - έρχεται κάθε φορά με απίστευτες ιδέες, και τις μοιράζεται. Γι' αυτό μου αρέσει να είμαι ένας κενός καμβάς».

Από την πλευρά του ο σχεδιαστής επισημαίνει: «Η Ναόμι έχει μεταφυσική ομορφιά και ενέργεια. Χαρακτηρίζεται από έναν διαχρονικό κλασικισμό σε συνδυασμό με τον αυθορμητισμό του καλοκαιριού».

Στις εικόνες που δημοσιεύει ο διάσημος οίκος και η Vogue στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Ναόμι ποζάρει με μαγιό και χρυσά, κοσμήματα αλλά και με σύνολα για το καλοκαίρι συνδυασμένα με αξεσουάρ όπως καπέλο, τσάντα τζάκετ,- με το μονόγραμμα της εταιρείας.

Σύνολα άνετα σε χρώματα της θάλασσας, γαλάζιου και γκρι. «Αυτή τη στιγμή, ονειρεύομαι να είμαι δίπλα στον ωκεανό και να νιώθω την άμμο κάτω από τα πόδια μου, υποθέτω όπως όλοι». Και συνεχίζει: «Λατρεύω ιδιαίτερα το μπικίνι και τα μακριά παντελόνια. Τα υφάσματα είναι υπέροχα. Είναι άνετα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες. Ένιωσα πολύ κομψή - είναι κομψά μέσα στην απλότητά τους».

Κάθε φορά που τα φλας πέφτουν πάνω της η Ναόμι Κάμπελ στέκεται αγέρωχη μπροστά από τον φακό. Ωστόσο εξακολουθεί να αισθάνεται δέος στην βαρύτητα του ονόματος του οίκου. «Ο οίκος Burberry ξεκίνησε από το 1856 και θεωρείται θεσμός. Νιώθω σαν να εκπροσωπώ τη χώρα μου», αναφέρει. «Αισθάνομαι ότι το βρετανικό στιλ και η μόδα καθοδηγούν πάντα τις τάσεις. Δεν φοράμε απλώς το ρούχο, το ζούμε», καταλήγει η Ναόμι.

 

 

Πηγή: CNN Greece

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ