Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ «σκηνοθετεί» την νέα καμπάνια της Gucci

Newsroom
Newsroom

Για την καμπάνια, η Gucci συνεργάστηκε με την Warner Bros. και τον σχεδιασμό των κοστουμιών ανέλαβε η Μιλένα Κανονέρο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η μόδα συνομιλεί ή εμπνέεται από την έβδομη τέχνη, είναι πάντως, η εντυπωσιακότερη που έχουμε δει τελευταία.

Ο λόγος για την καμπάνια της νέας συλλογής του οίκου Gucci, «Exquisite» που επέλεξε να «κλέψει» από τον καλύτερο, δηλαδή, να αναβιώσει μερικές από τις εμβληματικότερες σκηνές ταινιών του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. 

Στην φιλμ καμπάνια που ανέλαβαν οι Mert & Marcus, βλέπουμε τις δημιουργίες της συλλογής του Gucci «Exquisite» για το Φθινόπωρο 2022 να «πρωταγωνιστούν» σε αναβιώσεις σκηνών από το «Κουρδιστό Πορτοκάλι», την «Λάμψη», το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» και το «Μπάρι Λίντον» όσο ακούγεται το «Also sprach Zarathustra» του Ρίχαρντ Στράους, που φυσικά ακούσαμε στο «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» και συνδέσαμε έκτοτε άρρηκτα με την ταινία (στην οποία γίνεται επίσης φόρος τιμής εδώ).

O creative director του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μισέλ εξήγησε για την φιλοσοφία της καμπάνιας: «Ως πράξη αγάπης, αποφάσισα να επισκεφθώ και πάλι τις ταινίες του Κιούμπρικ, φτάνοντας στον πυρήνα αυτής της εμπρηστικής προσέγγισης. Είχα την ελευθερία να τις αποσυναρμολογήσω, να τις αναμείξω, να τις μπολιάσω και να τις επανασυναρμολογήσω. Αφοσιωμένος στην δημιουργική πράξη, άδραξα αυτές τις ταινίες, για να τους δώσω νέο νόημα συμπληρώνοντάς τες με τα ρούχα». 

Για την καμπάνια, η Gucci συνεργάστηκε με την Warner Bros. και τον σχεδιασμό των κοστουμιών ανέλαβε η Μιλένα Κανονέρο. 

Όσο για την ομοιότητα που έχουν τα περισσότερα μοντέλα με τους ηθοποιούς των ταινιών, μπορείτε να την διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι:

 

Πηγή: kathimerini.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ