Γέννησε η Ανθή Βούλγαρη
Η δημοσιογράφος έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Μητέρα ενός υγιέστατο αγοριού είναι πλέον η Ανθή Βούλγαρη, καθώς η δημοσιογράφος έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.
Τα ευχάριστα ανακοίνωσε σήμερα ο συνεργάτης και στενός της φίλος, Ιορδάνης Χασαπόπουλος κατά τη διάρκεια της εκπομπής του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA».
Glomex Video
- Athens by night για την Βάλλια Ειρηναίου ... μαζί με τον Θέμη Αδαμαντίδη
- Δέκα μύθοι σχετικά με τους σκύλους που... δεν ισχύουν
- Σοκ στον καλλιτεχνικό κόσμο: Πέθανε η ηθοποιός Καίτη Κωνσταντίνου!




