"Έσπασαν το παγκάκι και τη ζαρντινιέρα στην αρχή της Καλοκαιρινού - Πέντε μέρες είναι έτσι"
Τί αναφέρει πολίτης
Αγαπητό Cretalive,
Πέντε μέρες το παγκάκι και η ζαρντινιέρα στην αρχή της Καλοκαιρινού, στο Ηράκλειο, είναι έτσι! Καμία "συγκίνηση" από τον Δήμο. Είναι που είναι η Καλοκαιρινού εγκαταλελειμμένη και σε κακό χαλί, κι ενώ επίκειται η ανάπλαση..
Κ.Ι
- Κάθε δεύτερη μέρα τους κόβουν το νερό στα Καπαριανά
- Κάθε εφημερία της λένε “ούτε σήμερα”… Η αγωνία μιας ηλικιωμένης στο ΠΑΓΝΗ εν αναμονή χειρουργείου!
- Σφραγίστηκε ξανά η μοναδική παιδική χαρά της Ανάληψης




