Συναγερμός στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων: Κρατούμενος ήπιε χλωρίνη

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Συναγερμός σήμανε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06), καθώς ένας κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.

Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση στο προϊόν.

Στο σημείο, σύμφωνα με το zarpanews.gr, κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ προκειμένου να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο Χανίων.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση