"Η αλλαγή του καθεστώτος αποκομιδής σκουπιδιών έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας"

Πολίτης εκφράζει τις αντιδράσεις του για τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί με την αλλαγή του καθεστώτος αποκομιδής σκουπιδιών στο Ηράκλειο

Αγαπητό Cretalive,

Είμαι επαγγελματίας και διατηρώ κατάστημα επί της οδού Δαιδάλου στο Ηράκλειο. Δυστυχώς η αλλαγή του καθεστώτος αποκομιδής στο Ηράκλειο έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Είναι απαράδεκτο γιατί εδώ και ένα μήνα, από τότε δηλαδή που είχαμε την αλλαγή στο σύστημα αποκομιδής, έχει σταματήσει να έρχεται το μικρό αυτοκινητάκι της υπηρεσίας αποκομιδής που μέχρι τότε έρχονταν  και έπαιρνε τα απορρίμματα, με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι, όταν έχω παραλάβει εμποροκιβωτίων, κοντά στα 20 κομμάτια ανά παραλαβή, να κάνω μια μεγάλη διαδρομή και να τα μεταφέρω στις οδούς Βυζαντίου και Λεωφόρο Δικαιοσύνης.

Γιατί σταμάτησε η αποκομιδή μέσω του αυτοκινήτου μέσα από τον κεντρικό δρόμο και τον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης; Είναι απαράδεκτο να είμαι 67 χρονών και να αναγκάζομαι να κουβαλάω κούτες επειδή κάποιοι αποφάσισαν χωρίς να μας ρωτήσουν.

Αν δημιουργείται ζήτημα κυκλοφοριακό ή και επειδή δεν είναι καλή τουριστική εικόνα στον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης να διέρχεται απορριμματοφόρο ας το κάνουν τι ώρες που είναι κλειστά τα καταστήματα , στις 2.30 το μεσημέρι και στις 9το βράδυ.

Με την ελπίδα πως κάποιος θα ευαισθητοποιηθεί απευθύνθηκα σε σας!

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση