ΕΛΜΕΠΑ: Πήραν τα πτυχία τους οι απόφοιτοι του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

Λαμπερή τελετή στον Άγιο Νικόλαο

Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 και ώρα 18:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο του Τμήματος πραγματοποιήθηκε η τελετή ορκωμοσίας, απονομής πτυχίων και μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης σε 63 νέους πτυχιούχους του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (https://mst.hmu.gr/) του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και σε 17 αποφοίτους από το μοναδικό μεταπτυχιακό που λειτουργεί στο νομό Λασιθίου με θέμα «Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός».

Image
elmepa_agios_nikolaos_apofoitisi

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Βουλευτής νομού Λασιθίου κ. Σπυριδάκη, ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Μενεγάκης, ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας του ΕΛΜΕΠΑ κ. Αποστολάκης,  Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αγίου Νικολάου,  ο πρώην Βουλευτής νομού Λασιθίου κ. Θραψανιώτης και η ομότιμη Καθηγήτρια του ΕΛΜΕΠΑ κ. Ψιμάρνη-Βούλγαρη. Συνολικά ο κόσμος που παρακολούθησε την ορκωμοσία ξεπέρασε τα 800 άτομα σε μία από τις λαμπρότερες τελετές που έχουν γίνει στο Πανεπιστήμιο.

Image
elmepa_agios_nikolaos_apofoitisi

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Λασίθι


 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση