Algida – Magic – ΕΒΓΑ: Πως η Unilever θα εξαλείψει την εποχικότητα στο παγωτό

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας αυτό θα γίνει, επενδύοντας στον τομέα των πωλήσεων και ειδικά στο e-commerce

Η Unilever, η εταιρεία πίσω από τις μάρκες Algida, Ben & Jerry’s, Carte D’Or, Cornetto, Magic και ΕΒΓΑ έχει θέσει έναν αρκετά φιλόδοξο στόχο για το μέλλον. 

Αντιλαμβανόμενη τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στις καταναλωτικές συνήθειες ειδικά μετά την πανδημία και τον υψηλό πληθωρισμό, εστιάζει στο να εξαλείψει την εποχικότητα στο παγωτό. 

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας αυτό θα γίνει, επενδύοντας στον τομέα των πωλήσεων και ειδικά στο e-commerce, που θεωρείται το… κανάλι του μέλλοντος και ορίζεται εσωτερικά ως “Ice Cream Now”.

Στο πλαίσιο αυτό υλοποίησε συγκεκριμένες στρατηγικές σε πελάτες, ενίσχυσε την ομάδα του καναλιού και διαμόρφωσε εμπορικό πλάνο σε συνεργασία με όλους τους πελάτες και συνεργάτες της. Επίσης, προχώρησε σε συνεργασία με όλες τις μεγάλες πλατφόρμες και αλυσίδες εστίασης, επένδυσε στην ομάδα πωλήσεων εκπαιδεύοντας τους συνεργάτες της πάνω σε ένα κανάλι πολύ πιο διαφορετικό από το κανάλι που έχουν συνηθίσει να πουλάνε.

Παράλληλα προχώρησε σε αναδιάρθρωση και του δικτύου των συνεργατών της, αποεπενδύοντας από πελάτες που δεν συνεισέφεραν στην κερδοφορία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα επένδυσε σε νέες συνεργασίες που προσφέρουν αγοραστική εμπειρία σε όλο το κοινό της.

Αυτή η στρατηγική είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων της Unilever κατά 22% και παράλληλα αύξηση κερδοφορίας, ενώ η ομάδα πωλήσεων ενίσχυσε τις επαφές με εταιρικά σημεία κατά 24% στο σύνολο του χρόνου. 



Φωτογραφία εξωφύλλου: Pexels/Min An

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ