Γιατί η Μασούτης επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Τι ανέφερε ο γενικός διευθυντής Θεόδωρος Γεροστεργιούδης στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Σε μια εποχή που το ζήτημα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης, Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, στο πλαίσιο του 8ου Delphi Economic Forum, μίλησε στο πάνελ με τίτλο "Why digital transformation matters", για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας επιχείρησης, τα οφέλη αλλά και τις προοπτικές, που αυτός φέρει.

Οι προκλήσεις του λιανεμπορίου

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεροστεργιούδης, ξεκινώντας την ομιλία του ανέφερε πως ο κλάδος του λιανεμπορίου αντιμετωπίζει διαρκώς προσκλήσεις και αυτό γιατί αφουγκράζεται τον σφυγμό του καταναλωτή, ενώ καλείται διαρκώς να προσαρμοστεί γρήγορα και ευέλικτα σε αυτόν. Όπως υπογράμμισε, το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν αυτό της πανδημίας, με τον κλάδο να αναγκάζεται πολύ γρήγορα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της κοινωνίας, που αφορούσαν μια μεγάλη στροφή στις on-line αγορές. Η Μασούτης, ήταν η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της που είχε επενδύσει σχεδόν μια δεκαετία πριν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, είχε γρήγορα αντανακλαστικά και κατάφερε άμεσα και αποτελεσματικά να στηρίξει αυτή τη στροφή των καταναλωτών. Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι το e-shop της βραβεύθηκε και είναι ένα από τα πιο καινοτόμα της αγοράς.

5446711111


Πίεση στο εισόδημα των Ελλήνων

Στη συνέχεια της τοποθέτησής του αναφέρθηκε στην τεράστια πίεση που δέχθηκε το εισόδημα των Ελλήνων, αμέσως μετά την πανδημία, δεδομένης και της ενεργειακής κρίσης, η οποία επηρέασε σημαντικά την καταναλωτική συμπεριφορά, επιστρέφοντας σε μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση, και αναζητώντας τιμές, προσφορές και ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση. Το συμπέρασμα αυτού ήταν πως η στρατηγική αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση εξέλιξης και το σημαντικότερο όλων πως η εφαρμογή και ολιστική της υιοθέτηση είναι το κλειδί της επιτυχίας στις επιχειρήσεις.

Προτεραιότητα το φυσικό κανάλι για την Μασούτης

Ταυτόχρονα, με όλα τα παραπάνω, ο κ. Γεροστεργιούδης παρατήρησε πως υπάρχει μια στροφή του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα ξανά, κάτι το οποίο αποτελεί και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της Μασούτης, ενώ έκανε λόγο και για τις δυνατότητες που προσφέρει η εταιρεία για γρήγορη εξυπηρέτηση και στα 390 καταστήματα του Ομίλου πανελλαδικά, εισάγοντας την πρωτοποριακή υπηρεσία του self-shopping, αλλά και υπηρεσίες που διευκολύνουν τον καταναλωτή όπως το marketplace του e-shop.
Επιπλέον, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο υπερσύγχρονο logisitic center που διαθέτει η Μασούτης στο Καβαλάρι Θεσσαλονίκης, το μεγαλύτερο των Βαλκανίων με τεχνολογίες αιχμής και πλέγμα monitoring που παρακολουθεί την κατάσταση των τροφίμων πριν φτάσουν στο ράφι, διασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια και ποιότητα των προϊόντων που ζητά ο καταναλωτής.
Κλείνοντας ο κ. Γεροστεργιούδης αναφέρθηκε επίσης στον εσωτερικό ψηφιακό μετασχηματισμό της Μασούτης που πραγματοποιείται ήδη εδώ και πολλά χρόνια, όσο και στην αμιγώς ανθρωποκεντρική προσέγγιση της εταιρείας, που με αρωγό της την τεχνολογία προχωρά σε καινοτομίες που βελτιώνουν τη ζωή συμπολιτών μας, όπως η λειτουργία του πρώτου super market στην Ελλάδα φιλικό σε άτομα με οπτική αναπηρία, σε περιοχή της Θεσσαλονίκης.
 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ