Χιωτάκης: Στα μεγάλα supermarket της Ευρώπης τα προϊόντα της

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Διεθνή παρουσία έχουν τα προϊόντα της Χιωτάκης μέσα από μια συνεργασία “κλειδί”, την οποία η κρητική βιομηχανία διατηρεί εδώ και αρκετό καιρό.

Στα ράφια μεγάλων supermarket της Ευρώπης έχουν μπει τα προϊόντα της εταιρείας παραγωγής και διάθεσης προϊόντων ζύμης, Χιωτάκης, από τις Κορακιές Χανίων, που διατηρεί σταθερή συνεργασία με την Lidl στην Ευρώπη.

Η Χιωτάκης προμηθεύει τον discounter με κωδικούς ψωμιού και προϊόντα αρτοποιίας, ενώ συμμετέχει και στις δράσεις που πραγματοποιεί κατά καιρούς η Lidl για προώθηση των ελληνικών προϊόντων.

Επεκτείνεται στο εξωτερικό

Πέραν της Ευρώπης τα προϊόντα της Χιωτάκης είναι τοποθετημένα και στην Αμερική, όπου μπήκε και με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (φύλλο κρούστας), με το δίκτυο των εξαγωγών, που αντιπροσωπεύουν το 40% του ετήσιου κύκλου εργασιών της εταιρείας, να περιλαμβάνει 15 χώρες.

Συνταγές “κληρονομιά” 

Η εταιρεία ξεκίνησε σαν ένα μικρό αρτοποιείο το 1982 στα Χανιά της Κρήτης, παράγοντας με βάση παραδοσιακές κρητικές συνταγές “ίδιες με αυτές που κληρονομήσαμε από τις γιαγιάδες μας”, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Νέα προϊόντα

Φέτος εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα όπως είναι αλμυρή και γλυκιά ζύμη τάρτας, που διατίθενται προς το παρόν στην Ρουμανία, στο food service. Για την ελληνική αγορά η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει στο retail κατεψυγμένο λυχναράκι (παραδοσιακό κρητικό καλιτσούνι γεμιστό με γλυκιά μυζήθρα), το οποίο θα είναι ψημένο και έτοιμο προς κατανάλωση μόλις αποψυχθεί.  Μάλιστα το λυχναράκι είναι ήδη διαθέσιμο στις ζεστές γωνίες της Lidl και πωλείται με το τεμάχιο.

Μετεγκατάσταση σε 6.000 τμ

Η Χιωτάκης εγκαινίασε το 1995 το πρώτο εργοστάσιο κατεψυγμένης ζύμης στην Κρήτη και έκτοτε, εξελίσσεται σταθερά, αυτοματοποιώντας τις παραγωγικές της διαδικασίες και χτίζοντας παρουσία σε η λιανική και χονδρική αγορά. Στα πλαίσια βελτίωσης των ήδη υπαρχουσών υπηρεσιών - προϊόντων και εισαγωγής σε νέες δραστηριότητες υψηλής προστιθέμενης αξίας, η Χιωτάκης ολοκλήρωσε το 2021 τη μετεγκατάσταση σε νέες εγκαταστάσεις 6.000 τ.μ στα Χανιά, εστιάζοντας τα αμέσως επόμενα χρόνια στην επέκτασή της σε νέες αγορές, με σκοπό την προσέλκυση πελατών με υψηλότερο εισόδημα.


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ