Πού θα ανοίξει το resort της Brown Hotel στην Κρήτη

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Η Κρήτη και συγκεκριμένα τα Χανιά είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Brown Hotel, για να αναπτύξει το resort portfolio της

Ισχυρό είναι το ενδιαφέρον της Brown Hotel για την Κρήτη, καθώς, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, σχεδιάζει να λειτουργήσει εντός Μαΐου ένα resort στα Χανιά.

Επιπλέον, στο resort portfolio της περιλαμβάνονται και προορισμούς, όπως είναι οι Άγιοι Θεόδωροι, η Ερέτρια, η Χαλκίδα και η Κέρκυρα.

Ισχυρή στρατηγική διείσδυσης στην ελληνική αγορά

Μάλιστα, εντός της επόμενης διετίας, η αλυσίδα σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε Αθηνά, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη και σε άλλα νησιά, καθώς το πλάνο διείσδυσης της στην ελληνική αγορά περιλαμβάνει τη λειτουργία 40 συνολικά ξενοδοχείων, κάθε ένα από τα οποία θα είναι ανακαινισμένο με τον δικό του χαρακτήρα και αισθητική.

Αξίζει να αναφερθεί πως το κάθε ξενοδοχείο της Brown Hotel απευθύνεται σε ταξιδιώτες που αγαπούν να έχουν μια ξεχωριστή εμπειρία διαμονής/φιλοξενίας, γαστρονομίας και διασκέδασης και αγαπούν το design, από single travellers, couples, business, οικογένειες, αστικά ξενοδοχεία, resort για οικογένειες και για events.

Brown Hotels

Γιατί δίνει έμφαση στην Αθήνα

Προς το παρόν, υπό το σήμα της λειτουργούν στην Αθήνα τέσσερα ξενοδοχεία, τα Villa Brown Ermou, Brown Acropol, Dave Red Athens και Kubic, ενώ σχεδιάζει να εντάξει επιπλέον τέσσερα ξενοδοχεία στο portfolio της στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα τα Brown Spices Athens, Domino House, Museum και Lighthouse.

Η έμφαση που δίνει η Διοίκηση της Brown Hotels στην Αθήνα δεν είναι τυχαία, καθώς ήταν και είναι ένας προορισμός που έχει ζήτηση καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου, μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις, υπάρχει ενδιαφέρον για διαφορετικά κοινά, ενώ εκτός από την κλασική αρχαιολογική ομορφιά της πόλης, έχει δημιουργηθεί μια γαστρονομική σκηνή, νέες γειτονιές με αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον, η πόλη είναι γεμάτη ζωή από τους ντόπιους.

Επιπλέον, υπογραμμίζεται ότι στην Αθήνα υπάρχει ανάγκη για νέα ξενοδοχεία, με υπηρεσίες και οπτική, ενώ επενδύσεις γίνονται στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, στο Ελληνικό, αλλά ειδικά στην περιοχή της Ομόνοιας, όπου εκτός από την Brown Hotels, επενδύει η Marriott, η Accor και άλλα brands.

Σύνδεση γαστρονομίας και τοπικότητας

Σε ό,τι αφορά την σύνδεση γαστρονομίας και εμπειρίας φιλοξενίας στα ξενοδοχεία της η Brown εμπνέεται από την περιοχή και ανάλογα δημιουργεί τόσο το χαρακτήρα του ξενοδοχείου, όσο και το concept των εστιατορίων και bars που δημιουργεί, ενώ φιλοδοξία της αλυσίδας είναι τα εστιατόρια και τα bards να αναπτυχθούν εξίσου και να γίνουν talk of the town για επισκέπτες αλλά και ντοπιούς κατοίκους.

Αξίζει να αναφερθεί πως σε όλα τα ξενοδοχεία, εστιατόρια και bard λειτουργούν εστιατόρια με ξεχωριστό concept και η Brown Hotels, σχεδιάζει συνεργασίες με βραβευμένους και διάσημους chefs αλλά και parties που θα γίνουν θεσμός και σημείο αναφοράς για την πόλης. Παράλληλα η  Brown στα πλάνα της είναι και οι στρατηγικές συνεργασίες με ηγετικές μορφές της εγχώριας, αλλά και διεθνούς γαστρονομικής σκηνής, δημιουργώντας concepts τα οποία φιλοδοξούν να εισάγουν μια νέα πρόταση σε όλους τους προορισμούς που δραστηριοποιείται.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ