Αγανάκτηση για τις πρακτικές αεροπορικής εταιρείας

Αγανάκτηση για τις πρακτικές αεροπορικής εταιρείας

Αγαπητό Cretalive,

Έχω μια καταγγελία που σκέφτομαι πως να τη χειριστώ: (Α) να καταθέσω παράπονο στην εταιρία; (Πιστεύω ότι δεν θα εχει κανένα αποτέλεσμα) (Β) να καταφύγω νομικά; (Θα ξοδέψω τόσα και αλλά τόσα και στο τέλος θα μείνω με μια ταλαιπωρία ψυχική και οικονομική για να θυμάμαι) και (Γ) να αναφερθώ δημόσια ανοιχτά στις πρακτικές μεγάλης αεροπορικής εταιρίας (στην οποία και καταλήγω, γιατί ο πιο αποδοτικός τρόπος σημερα ειναι καλώς ή κακώς ειναι αυτός των ΜΜΕ)

Για να μην μακρηγορώ, αναφέρω τα εξής:
Για εισιτήρια απο Ηράκλειο προς Ροδο και επιστροφή είχαμε πληρώσει 200 Ευρώ περίπου (κατι παραπάνω για την ακρίβεια) για δυο άτομα για την περίοδο του Πάσχα. Λόγω κορωνοιου και lockdown, η πτήση ακυρώθηκε όποτε και μετατρέψαμε τα εισιτήρια σε voucher. Ηρθε η ωρα να τα αξιοποιήσουμε τον Αύγουστο, όπου και ξεκινάνε τα παρατράγουδα.
Ναι μεν χρησιμοποιήθηκαν τα voucher αλλά λόγω διαφοράς στις τιμές των εισιτήριων μας ζητήθηκε να πληρώσουμε έξτρα 16Ευρω το άτομο (άρα +32E).
Επειδή μάλιστα τα voucher ηταν ατομικά, δηλαδη «έσπασαν» τον κωδικό κράτησης σε δυο ξεχωριστούς απαιτήθηκε να πληρώσουμε εξτρα 3 ευρω ανά πτήση για να μπορέσουμε να κάτσουμε σαν οικογένεια ο ένας δίπλα στον άλλο. (Άρα είμαστε στα +38E)
Έχοντας κάνει κράτηση απο τον Απρίλη με απλή οικονομική θέση είχαμε μόνο απο μια χειραποσκευή ανά άτομο. Όχι βαλίτσες.

Κατα την είσοδο μας στην πύλη αναχώρησης ζητήθηκε επειδή υπήρχε υπέρβαρο (!!!) για μόλις 2 κιλά να πληρώσουμε +38 ευρω. Υπέρβαρο; Με μια χειραποσκευή που ζυγίζει μόλις 10 κιλά, και όριο που με τροπο απειλητικό μας ενημέρωσαν ότι άλλαξε απο τα 15 κιλά στα 8, λόγω των νέων κατηγοριών εισιτηρίων.
Τα περιθώρια μας λίγα και οι επιλογες μας μηδενικές αφού οι κοπέλες στην πύλη ήταν απόλυτες (αν έχετε κάρτα ή μετρητά πληρώστε άμεσα, αλλιώς κλείνω την πύλη και το αεροπλάνο φεύγει). Όταν μάλιστα ζήτησα να μου φέρουν κάποιο πιστοποιητικό διακρίβωσης του ψεύτοζυγού για να τεκμηριώσουν ότι λειτουργεί με ακρίβεια και ότι δεν εχει ρυθμιστεί λανθασμένα ή σκόπιμα, οι αντιδράσεις εκτός απο αντίεπαγγελματικές έδειχναν την σκοπιμότητα του μέτρου.
Προφανώς αν είχα παρει μαζί μου μια αποσκευή 20 κιλών να πληρώσω τη διαφορά και δεν θα είχα κανένα λόγο να μιλήσω. Αλλά με τέτοιες συμπεριφορές, με μια αμφισβητήσιμη διαφορά +2kg, με ένα απαράδεκτο και απειλητικό ύφος το μόνο που κατάλαβα εγω και οι υπόλοιποι συνεπιβάτες (παρόμοια συνέβησαν και με αλλους) ειναι ένα.
Η συγκεκριμένη αεροπορική προσπαθεί να βγάλει τα «σπασμένα» απο τον ενάμιση μήνα του lockdown, και την μαλλον χαμηλή κίνηση στις πτήσεις. Ο τρόπος που εφαρμόζει; Τραγικός.
Δυο βδομαδες πριν την πτήση στέλνει συνεχώς email (spam) ζητώντας να δώσουμε την «προσφορά» μας για αναβάθμιση απο οικονομική θέση σε business. Αν δηλαδη δώσω 10 ευρω παραπάνω θα με βάλουν να κάτσω πιο μπροστά;
Μα κύριοι εσείς μου "κλέψατε" +76 ευρω με το έτσι θελω (που θα ήταν +114 ευρώ, αλλά στην επιστροφή αποφάσισα τα έξτρα 2 κιλά να τα στείλω με μεταφορική που θα μου "εβγαινε" πιο φθηνά), για να μπω στο αεροπλάνο και να πετάξω με την οικονομική θέση. Σε τέτοια τραγική κατάσταση ειναι τα οικονομικά της; Και αν προλάβανε να γίνουν τόσο χάλια σε ενάμιση μήνα lockdown, εγω καλούμαι να πληρώσω τη ζημιά; Πάλι ο κόσμος θα πληρώσει; Όπως και στο παράδειγμα με τις τράπεζες και την οικονομική κρίση, καλούμαστε πάλι να σώσουμε τα μεγάλα πορτοφόλια;

-Απαιτώ δημόσια τοποθέτηση της εταιρείας επι των τακτικών που εφαρμόζει με ξεκάθαρες απαντήσεις και οχι νομικές υπεκφυγές
-Απαιτώ να δω πιστοποιητικό διακρίβωσης του ζυγού (*) με ημερομηνία προηγούμενη ή ίδιας ημέρας με την ημέρα της πτήσης μου.
-Απαιτώ σεβασμό απο υπαλλήλους κάθε εταιρίας και οχι τακτικές κλοπής δυο λεπτά πριν την επιβίβαση μου στο αεροπλάνο.
-Απαιτώ ξεκάθαρες και καθαρές δουλειές πριν κλείνω μια συμφωνία, όπως γίνεται και με άλλες αεροπορικές εταιρίες και οχι κατόπιν εορτής.

(*) Το πιστοποιητικό διακρίβωσης παρέχει την πληροφορία και τεκμηριώνει ότι ένας ζυγός λειτουργεί με ακρίβεια και δεν έχει αποκλίσεις στην ζύγιση- ένδειξη που εμφανίζει. Σκεφτείτε ότι ένας ζυγός με απόκλιση 20% στην ζύγιση των 8 κιλών μπορεί να δείχνει 9,6 κιλά (10 αν δεν έχει ακρίβεια ενός δεκαδικού). Αυτά τα +2 κιλά, με την τακτική της εταιρείας κοστίζουν... 38 Ευρώ!!!

Με αγανάκτηση και αηδία ως προς την διαχείριση 

MK

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ