Αυτή τη ζημιά ποιος θα την πληρώσει;

Βλάβη στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας προκαλεί ανυπολόγιστες ζημιές σε επιχειρηματία

Αγαπητό Cretalive, 

Είμαι κάτοικος Καρτερού όπου και διατηρώ και επιχείρηση ενοικιαζομένων διαμερισμάτων. Με την πρόσφατη βροχόπτωση και πλημμύρα προ 2 εβδομάδων ευτυχώς οι ζημιές μου ήταν περιορισμένες σε σχέση με άλλους συμπολίτες μου ωστόσο φέρνω σε γνώση σας ένα πρόβλημα που έχει προκύψει στην περιοχή αλλά και την κερδοσκοπική συμπεριφορά της εταιρείας που το έχει προκαλέσει.

Είμαι πελάτης της εταιρείας Vodafone σε σταθερή και κινητή με 5 γραμμές λόγω του επαγγέλματός μου. Από τη βροχόπτωση δεν λειτουργεί εδώ και 13 ημέρες ούτε το σταθερό ούτε το ιντερνετ. Σε όλη την περιοχη και σε καμία γραμμή από αυτές που διαθέτω. Από την εταιρεία ακούμε συνεχώς την επωδό ότι πρόκειται για καλωδιακή βλάβη και ο υπευθυνος εξυπηρέτησης που έχει…”αναλάβει” το πρόβλημα θα επικοινωνήσει μαζί μας. Οι πελάτες μου ζητούν ιντερνετ (είμαι ευτυχής που έχω ακόμα λίγους λόγω της δυσμενούς κατάστασης) αλλά και ο ίδιος εγώ δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου αφού όλα πλέον γίνονται μέσω διαδικτύου, ρύθμιση τιμών, διαθεσιμότητας, κλπ. κλπ.

Η κατάσταση αυτή μου προκαλεί ζημία καθώς κάποιο πελάτες αποφάσισαν ότι δεν μπορούν να είναι απομονωμένοι και έφυγαν και άλλοι με…φιλοδώρησαν με μια κακή κριτική λόγω της έλλειψης μιας βασικής παροχής πλεόν όπως το ιντερνετ. Από την εταιρία τη μοναδική φορά που με κάλεσαν με ενημέρωσαν ότι όσο διαρκεί το πρόβλημα θα μου έδιναν data σε ένα νούμερο κινητού που θα επέλεγα. Συμβιβάστηκα καλόπιστα με τη λύση (που φυσικά και δεν είναι λύση αλλά με δεδομένη την καταστροφή σκάφτηκα - κακώς - να είμαι κι εγώ άνθρωπος…). Αφού κατανάλωσα όλα τα δεδομένα του προγράμματος του κινητού μου και μερικά ακόμα που μου έδωσαν, ως καθρεφτάκι σε ιθαγενή, άρχισαν να με χρεώνουν!!!! 7 ευρώ ανά 100 mb!!!! Δηλαδή εν πολλοίς όπως λέει ο λαός “και κερατάς και δαρμένος”. Το πρόβλημα είναι σε όλη την περιοχή της Πρασάς και ίσως ευρύτερο.

Σε άλλους συνδρομητές της περιοχής απλά πάνε από αύριο σε αύριο ότι θα το φτιάξουν. Ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα υγείας, σε περίοδο πανδημίας. Εμένα απλά με χρεώνουν αλύπητα. Καθώς η κατάσταση αυτή αποτελεί σαφή παραβίαση των συμβατικών τους υποχρεώσεων αλλά και κερδοσκοπία θα καταθέσουμε ομαδική αγωγή με άλλους κατοίκους-συνδρομητές και θα γίνει και καταγγελία της εταιρίας στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων.

Αν και άλλοι κάτοικοι έχουν το ίδιο πρόβλημα μαζί μας ας επικοινωνήσουν.

Σας ευχαριστώ για το βήμα και το χρόνο σας.

Α. Α.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ