"Δεν μπορούμε όλοι να πληρώνουμε λογιστές"

Η δυσχέρεια στην εξυπηρέτηση από τον ΟΑΕΔ

Αγαπητό Cretalive

Θα ήθελα να αναφερθώ σε μια κατάσταση που αντιμετώπισα το πρωί της Τετάρτης στο κατάστημα του ΟΑΕΔ στην Αλικαρνασσό (Ηρακλείου).

Χρειάστηκε να ανανεώσω την κάρτα ανεργίας μου ηλεκτρονικά, πράγμα που είναι αδύνατο λόγω προβλήματος της πλατφόρμας. Διάβασα λοιπόν την ανακοίνωση του ΟΑΕΔ που γράφει ότι στην περιφέρεια μας, λόγω του ότι δεν είμαστε κόκκινη περιοχή, τα καταστήματα του ΟΑΕΔ επιτρέπεται να εξυπηρετούν και δια ζώσης, αποφάσισα να πάω εκεί. Στην πόρτα στεκόταν μια υπάλληλος σεκιούριτι, που αν και εκτός αρμοδιότητας της, υποτιθέμενα διεκπεραιωνε αιτήματα πολιτών. Όταν της εξέθεσα το θέμα μου , μου είπε επακριβώς: "Αν δε σου κόβει με το ίντερνετ να πληρώσεις μια λογίστρια να στα φτιάξει".
Της είπα ότι δεν λειτουργεί η πλατφόρμα και χρειάζομαι τη βοήθεια κάποιου υπαλλήλου και μου απάντησε ( με δικαιοδοσία που δεν έχει) ότι δε γίνεται να εξυπηρετηθω και να περιμένω να φτιάξει η πλατφόρμα...

Έχω στείλει καταγγελία μέσω μέιλ στη διοίκηση στα κεντρικά επώνυμα.
Πάντα αντιμετωπίζαμε προβλήματα με το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά αυτός ο ειρωνικός και υποτιμητικος τρόπος παραπαει. Ειδικά από ένα άτομο που δεν έχει καν τη δικαιοδοσία να διεκπεραιώνει θέματα πολιτών. Δεν είναι τρόπος αυτός να απαξιώνουμε ανθρώπους που βρίσκονται στα όρια της φτώχιας λόγω συνθηκών. Δεν είμαστε όλοι σε θέση να πληρώνουμε λογιστές. Ίδιο τρόπο είχε και με τουλάχιστον δύο ακόμα άτομα που ήταν δίπλα μου.


Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

Α.Γ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ