Ένας... διαφορετικός Χριστουγεννιάτικος στολισμός
"Το ντροπή είναι λίγο!"
Αγαπητό Cretalive,
στόλισαν και οι Κουνάβοι την πλατεία του χωριού! Μέρες που είναι, ωραίο δεν έγινε;;;
Μπράβο στους Κουναβιανούς, στο Δήμο και σε κάθε υπεύθυνο!
Το ντροπή είναι λίγο!
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Δεν είναι Mainstream, το ξέρω αλλά είναι ανάγκη
- Δεν θα αλλάξουμε ποτέ;
- Επικίνδυνο φρεάτιο στη Νέα Αλικαρνασσό






