Η βλάβη και ο ...λογαριασμός!

Τι καταγγέλλει αναγνώστης του cretalive

Αγαπητό Cretalive,

Πρώτα απ΄ όλα συγχαρητήρια για το site,  που μας δίνει πάντα έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση!

Σας γράφω από αγανάκτηση αφού -όπως θα δείτε και σε όσα επισυνάπτω- εδώ και δύο μήνες έχω υποβάλει αίτηση για την αντικατάσταση του σπασμένου υδρομέτρου σε κατοικία μου στην Ανώπολη . 

Θα μπορούσα να κάνω εγώ την αλλαγή με κόστος 35€ αλλά όπως με ενημέρωσαν από την ΔΕΥΑ Χερσονήσου θα πρέπει να γίνει από εκείνους με 80€ κόστος διαφορετικά θα μου επιβάλλουν πρόστιμο. 

 Παρ' όλα αυτά για πάνω από 60 μέρες το νερό συνεχίζει να χάνεται άσκοπα ,  φυσικά εις βάρος μου !

 Στην πρώτη μου επίσκεψη στον βιολογικό στη Χερσόνησο όπου βρίσκεται η τεχνική υπηρεσία, ένα μήνα μετά την αίτηση με διαβεβαίωσαν ότι θα το επισκεύαζαν σε τρεις μέρες.

 Στην δεύτερη επίσκεψη, δύο μήνες μετά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι πρέπει να περιμένω την σειρά μου αφού οι βλάβες είναι πολλές.  

Αναρωτιέμαι λοιπόν πόσο συνολικά νερό χάνεται καθημερινά και ποιος θα πληρώσει τελικά τα "σπασμένα "  ; 

Θα έχετε ξανά νέα μου όταν θα έρθει ο λογαριασμός...

Ευχαριστώ πολύ, 


Ηρακλής

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ