Η επικοινωνία με την εφορία και οι διευκρινίσεις

Οι αλλαγές που "έφερε" ο κορωνοϊός

Αγαπητό Cretalive                                                                                        

Σχετικά με το (την 1 Απριλίου 2020 και ώρα 07:45) άρθρο σας που αφορούσε ερώτημα μου ως προς το γιατί η Εφορία Ηρακλείου δεν απαντάει σε τηλεφωνήματα πολιτών,  θέλω να σας ενημερώσω για τα παρακάτω. 

Επικοινώνησα τελικά τηλεφωνικά με την υπηρεσία, μου εξήγησαν ότι λόγω των εκατοντάδων τηλεφωνικών κλήσεων που δέχονται καθημερινά οι γραμμές είναι όλες απασχολημένες και  ότι όταν συμβαίνει αυτό, το τηλεφωνικό κέντρο προωθεί τις κλήσεις που δεν απαντήθηκαν σε γραφεία και τμήματα που τώρα δεν λειτουργούν λόγω covid 19

Με ενημέρωσαν ότι εξυπηρετούν τους πολίτες αλλά με μια συγκεκριμένη, λόγω εποχής, διαδικασία με την οποία  μπορώ να στείλω το αίτημα μου με email και θα το διευθετήσουν. Έτσι και έγινε, έστειλα το αίτημα και απάντησαν άμεσα, διεκπεραιώνοντας το στο ακέραιο.

Θεώρησα σωστό να σας στείλω αυτή την επιστολή και να σας να ενημερώσω ότι εξυπηρετήθηκα, γνωστοποιώντας σας τον τρόπο, έτσι ώστε να ενημερωθούν οι συμπολίτες μας. Θεωρώ ότι πρέπει, σε συνεργασία με την Εφορία Ηρακλείου, να γίνει απολύτως ξεκάθαρος ό τρόπος λειτουργίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας αυτή την δύσκολη για όλους εποχή,  για να αποφεύγεται ο συνωστισμός, οι παρεξηγήσεις αλλά και να γίνει το έργο της υπηρεσίας ακόμη πιο αποδοτικό. 

Σας ενημερώνω επίσης ότι αυτή η επιστολή έχει σταλεί και στην Υπηρεσία Εφορίας Ηρακλείου.  

Ευχαριστώ 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ