Τα ραντεβού, η ηλεκτρονική πλατφόρμα και η ταλαιπωρία

Newsroom
Newsroom

Διαμαρτυρίες των πολιτών για την κατάργηση της δια ζώσης εξυπηρέτησης των ασθενών στο ΠΑΓΝΗ όπως και της τηλεφωνικής

Καλημέρα και καλό μήνα.

Θέλω να διαμαρτυρηθώ για το απαράδεκτο σύστημα κλεισίματος ραντεβού στο ΠΑΓΝΗ που έχει πλέον καθιερωθεί.

Δυστυχώς, στο πλαίσιο της υποτιθέμενης "βελτίωσης" μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να ταλαιπωρούν στον υπέρτατο βαθμό τους πολίτες.

Άγνωστο με τίνος απόφαση, καθιέρωσαν μόνο την ηλεκτρονική πλατφόρμα που την ανοίγουν κάθε πρώτη του μηνός (που κι εκεί όποιος πρόλαβε τον Κύριον είδε) και κατάργησαν την δια ζώσης εξυπηρέτηση των ασθενών, όπως επίσης και την τηλεφωνική

Το μόνο που κατάφεραν είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί, καθώς μιλάμε για ηλικιωμένους ανθρώπους που δεν έχουν ιδέα πώς να το κάνουν αυτό, ή ακόμη ακόμη και για πολύ κόσμο που δεν έχει την δυνατότητα πρόσβασης ακόμη και στο ίντερνετ, όπως για παράδειγμα σε απομακρυσμένα χωριά, άστεγοι και πολλές άλλες περιπτώσεις.

Ξέρετε, επίσης, πόσοι αναγκάζονται να πληρώσουν λογιστές από το υστέρημά τους για να τους κλείσουν ραντεβού;

Επίσης, πολλοί δε γνωρίζουν ότι μόνον ηλεκτρονικά γίνεται αυτό, με αποτέλεσμα να παίρνουν τηλέφωνο και να μην απαντά κανένας ή να απαντάει κάποιος μετά από πολλή ώρα αναμονής, για να του πουν στο τέλος ότι άδικα περίμενε τόση ώρα.

Ακόμη πάνε πολλοί στο νοσοκομείο και "τρώνε πόρτα", κατά την καθομιλουμένη, γιατί φυσικά παίρνουν την ίδια απάντηση..

Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το ΠΑΓΝΗ, που εξυπηρετεί όχι μόνο το Ηράκλειο, αλλά όλη την Κρήτη.

Μια πανεπιστημιακή κλινική που θα έπρεπε να είναι πρότυπο και που με τους φόρους του λαού χτίστηκε, στελεχώθηκε, συντηρείται και παραμένει ανοιχτή!

Δεν ακυρώνω σε καμία περίπτωση την προσφορά του νοσηλευτικού προσωπικού και της πλειοψηφίας των ιατρών, αλλά ρώτησε κάποιος από τους ιθύνοντες τι θα απογίνει όλος αυτός ο κόσμος που ταλαιπωρείται;

Ή ουσιαστικά δεν τους νοιάζει, γιατί έχουν σκοπό με αυτό τον τρόπο να τους στέλνουν στα απογευματινά ιατρεία και να πληρώνουν για να τους δει ο γιατρός της ειδικότητας που χρειάζονται;

Η κατάσταση έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο και οι υπεύθυνοι οφείλουν να λάβουν άμεσα μέτρα προς όφελος των ασθενών και όχι οποιουδήποτε άλλου.

Ελπίζω και εύχομαι να φτάσει η διαμαρτυρία μου αυτή στα μάτια και τα αυτιά εκείνων που πρέπει, γιατί είμαι σίγουρη ότι πολλοί έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα (προσωπικά γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο) και το κυριότερο να υπάρξει λύση.

 

Σ.Κ.

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ