Μετά την καραντίνα και το αρνί ... διατροφή!

Μετά την καραντίνα και το αρνί ... διατροφή!

Θέλεις να χωρέσεις άμεσα στο αγαπημένο σου τζιν και δεν ξέρεις τον τρόπο; Τώρα θα μάθεις!

Έχεις πάρει κάποια κιλά ή γενικά θέλεις να χάσεις για να βρεις την ισορροπία σου; Τότε αυτή η δίαιτα είναι το καλύτερο πράγμα που έτυχε να πέσει μπροστά σου σήμερα, μιας και είναι και χορταστική, αλλά και απίστευτα αποτελεσματική!

Τώρα θα χωρέσεις στο αγαπημένο σου τζιν ή το σούπερ στενό φόρεμα που σε δείχνει τόσο σeξι και εντυπωσιακή, αφού θα χάσεις 2 ολόκληρα κιλά μέσα σε μόλις μια εβδομάδα και το σημαντικότερο; Χωρίς να λιμοκτονήσεις και νιώθεις αδύναμη όλη τη μέρα.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάς ό,τι ο καλύτερος σύμμαχος σου στο να χάσεις κιλά, είναι η αερόβια άσκηση και το πολύ πολύ νερό, δηλαδή 1,5 με 2 λίτρα την ημέρα. Επιπλέον, τώρα που θα ετοιμάσεις τη λίστα με τα προϊόντα της δίαιτας, πάρε και πράσινο τσάι, καθώς θα σου κάνει πολύ καλό, αν αντικατασταθεί με 1-2 από τους καφέδες σου.

Επειδή τα πολλά λόγια όμως είναι φτώχεια, δες παρακάτω το διατροφικό πρόγραμμα και μη χάνεις χρόνο, για να αναδείξεις το κορμί σου.

Πρωινά:1 τοστ ή δυο φρυγανιές με τυρί ή δημητριακά, 1 ποτήρι χυμό ή γάλα 1,5% ή 1-2 φρούτα, καφέ ή χυμό φρούτων.

Απογευματινά:1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο ή 2 φρυγανιές με τυρί, καφέ ή τσάι

ΔΕΥΤΕΡΑ

Μεσημέρι: 1 μερίδα ρύζι με μανιτάρια, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο, σαλάτα εποχής

ΤΡΙΤΗ

Μεσημέρι: 1 μερίδα ψάρι με λαχανικά, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: φρουτοσαλάτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

Μεσημέρι: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με σάλτσα, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: 1 ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα εποχής

ΠΕΜΠΤΗ

Μεσημέρι: 1 μερίδα φιλέτο κοτόπουλο με ρύζι, σαλάτα εποχής χωρίς λάδι, 1 φέτα ψωμί ή τυρί

Βράδυ: 1 σάντουιτς με λαχανικά, 1 φέτα τυρί και γαλοπούλα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Μεσημέρι: 1 μερίδα όσπρια, 1 φέτα ψωμί τόνο και λαχανικά (ωμά ή βραστά), 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: τονοσαλάτα, 1 φέτα ψωμί

ΣΑΒΒΑΤΟ

Μεσημέρι: 1 μερίδα μπιφτέκια με πατάτες βραστές , λαχανικά επιλογής σας, 1 μερίδα τυρί ή 1 φέτα ψωμί

Βράδυ: 1 μερίδα ρύζι με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

ΚΥΡΙΑΚΗ

Μεσημέρι: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, 1 φέτα ψωμί ή μερίδα τυρί χαμηλών λιπαρών, σαλάτα ή 2 φρυγανιές

Βράδυ: 1 γιαούρτι 2%, 2 φρούτα

Πηγή: pink.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ