Φθίνει ο εσωτερικός τουρισμός στα Χανιά

Μικρός ρυθμός αύξησης στην επιβατική κίνηση των γραμμών εξωτερικού

Το μοναδικό αεροδρόμιο που παρουσιάζει μείωση της συνολικής επιβατικής κίνησης από τα 14 που διαχειρίζεται η Fraport στην Ελλάδα είναι το “Δασκαλογιάννης”. Μετά και την ανάρτηση των επίσημων στοιχείων για τον Δεκέμβριο, αποδεικνύεται ότι το μεγαλύτερο πλήγμα για το αεροδρόμιο των Χανίων ήταν η μεγάλη μείωση της επιβατικής κίνησης στις γραμμές εσωτερικού.

H μείωση στις γραμμές εσωτερικού αποδίδεται προφανώς στην απουσία δρομολογίων της Ryanair ειδικά στη γραμμή Χανιά – Αθήνα, όμως ερωτηματικά προκαλεί και ο χαμηλός ρυθμός αύξησης της επιβατικής κίνησης στις γραμμές εξωτερικού, συγκριτικά με τα υπόλοιπα 13 περφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η γερμανική κοινοπραξία.

Το 2018 στο “Δασκαλογιάννης” διακινήθηκαν 2.361.964 επιβάτες με πτήσεις εξωτερικού, αριθμός αυξημένος κατά 6,8% συγκριτικά με το 2017. Η αύξηση αυτή ήταν η τρίτη χαμηλότερη από τα 13 αεροδρόμια, με το Άκτιο να είναι στην προτελευταία θέση (3,3%) και τη Σκιάθο στην τελευταία (2,5%).

Αντίθετα, εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πτήσεων εξωτερικού στα αεροδρόμια Μυτιλήνης (28,2%), Καβάλας 26,4% , Μυκόνου και Κεφαλλονιάς (21,3%) .
Συνολικά το αεροδρόμιο Χανίων είναι το μοναδικό που η επιβατική του κίνηση μειώθηκε το 2018, γεγονός που είχαν παραδεχθεί πρόσφατα κατά την επίσκεψή τους στα Χανιά στελέχη της Fraport, υποστηρίζοντας ότι η εικόνα αυτή ευελπιστούν να ανατραπεί στο μέλλον.

Στις γραμμές εσωτερικού πάντως, από τα τέλη Μαϊου στα Χανιά προστίθεται η “Ellinair” που θα πετά από/προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για εταιρεία του Ομίλου “Μουζενίδη” η οποία δεν είναι low cost.

Πηγή: Χανιώτικα Νέα

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ