Φαινόμενο που γιγαντώνεται ανησυχητικά η χρήση καλλυντικών από μικρά κοριτσάκια!

Το θέμα ανέδειξε με άρθρο του το Cretalive.gr

Το περιστατικό που περιέγραφε στο άρθρο της η Ευαγγελία Καρεκλάκη τη Δευτέρα στο Cretalive (δείτε εδώ), δεν είναι το μοναδικό. Για την ακρίβεια πρόκειται για μια "τάση" που ξεκίνησε από το TikTok και τις άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες και έχει γίνει καθημερινότητα για τις εργαζόμενες στα καταστήματα καλλυντικών. Ολοένα και περισσότερο, μικρά κορίτσια ηλικίας 6 - 12 χρόνων σπεύδουν στους "ναούς της ομορφιάς" για να αποκτήσουν τις πανάκριβες αντιρυτιδικές κρέμες και τα άλλα καλλυντικά που διαφημίζουν οι αγαπημένες τους influencers στα social media. 

Όπως προκύπτει η γλαφυρή περιγραφή στο άρθρο που δημοσίευσε χθες το Cretalive, ήταν ένα μόνο από τα πολλά ανάλογα επεισόδια που εκτυλίσσονται καθημερινά. Με το ανησυχητικό αυτό φαινόμενο ασχολήθηκε και το Mega με την παιδοψυχολόγο Χριστίνα Μπογιατζή, να εξηγεί την αφετηρία του και την αιτία που το έχει γιγαντώσει το τελευταίο χρονικό διάστημα. Παράλληλα, η ίδια δίνει συμβουλές στους γονείς για το πώς να διαχειριστούν τις απαιτήσεις αυτές των ανήλικων και έφηβων παιδιών τους δίνοντας έμφαση στη συναισθηματική φροντίδα τους.

Ακούστε όλα όσα είπε η κ. Μπογιατζή:

 

φωτογραφία tik-tok via @garzacrew

Διαβάστε επίσης:

Κάπου ώπα: αντιρυτιδική κρέμα σε παιδάκι 6 ετών; 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ