Χωρίς τέλος το μαρτύριο των οδηγών στον πολύπαθο κόμβο!

Newsroom
Newsroom

Ουρές από νωρίς τα αυτοκίνητα στον Αη Γιάννη Χωστό

Στο ίδιο έργο... θεατές βρέθηκαν για ένα ακόμα πρωινό δεκάδες οδηγοί στο Ηράκλειο, που έκαναν το λάθος να κινηθούν στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Χωστού

Το κυκλοφοριακό στην περιοχή χτύπησε "κόκκινο" από νωρίς!

Τα οχήματα σχημάτιζαν ουρές ως συνήθως, ενώ οι οδηγοί στα όρια της απελπισίας, περίμεναν καρτερικά μέχρι να τελειώσει το μαρτύριο!

Άλλη μια μέρα ταλαιπωρίας για δεκάδες οδηγούς

Και οι σημερινές εικόνες πάντως, επιβεβαιώνουν πως το πρόβλημα στην περιοχή αποτελεί μεγάλο βραχνά, που οπωσδήποτε χρήζει άμεσης λύσης!

Άλλη μια μέρα ταλαιπωρίας για δεκάδες οδηγούς

 

Υπενθυμίζεται ότι προκειμένου αποφευχθεί η κίνηση και η ταλαιπωρία οδηγών και πεζών στην περιοχή, στο επίκεντρο έχει βρεθεί ο ανασχεδιασμός του κόμβου.

κομβος

Ειδικότερα, η χάραξη ακολουθεί την υφιστάμενη χάραξη των οδών σύμφωνα με το σχέδιο πόλης και την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στην συμβολή των οδών Χριστομιχάλη Ξυλούρη και Αγ. Ιωάννη Χωστού με δύο ρεύματα κυκλοφορίας εντός της κυκλικής πορείας.

Στον ισόπεδο κυκλικό κόμβο επί της Αγ. Ιωάννη Χωστού εγγράφεται κυκλική πορεία με δύο ρεύματα κυκλοφορίας πλάτους 4.15μ η καθεμία με εσωτερική ακτίνα 8.0μ. και εξωτερική 16,50μ, όπου εγγράφονται δύο ζεύγη κύκλων.

Η λύση που προτιμήθηκε επαναπροσδιορίζει τις φορές κατεύθυνσης των οδών που συμβάλλουν σε αυτόν και ρυθμίζει την ασφαλή κίνηση πεζών και ΑΜΕΑ με τη δημιουργία διαβάσεων και επέκτασης πεζοδρομίων. Πεζοδρόμια προτείνονται εκτός από της κύριες οδούς και στις γειτονικές οδούς Φαλάννας, Ηρακλή, Λυσιστράτης και Λυττού. Κύριο χαρακτηριστικό του κόμβου είναι ότι η προτεραιότητα δίδεται στα οχήματα που κινούνται εντός της κυκλικής πορείας και εφαρμόζεται υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας στους συμβάλλοντες κλάδους. Αναλυτικότερα τα χαρακτηριστικά έχουν ως εξής:

  •     Κεντρικές νησίδες μέγιστου πλάτους 1.20μ προτείνονται στις οδούς Παπαγιάννη Σκουλά και Λυκείου.
  •     Στον κόμβο επί της Αγ. Ιωάννη Χωστού εγγράφεται κυκλική πορεία με δύο ρεύματα κυκλοφορίας πλάτους 4,15μ έκαστο, με εσωτερική ακτίνα 8,0μ. και εξωτερική 16.50μ, όπου εγγράφονται δύο ζεύγη κύκλων.
  •     Στην περιοχή του κόμβου, στις συμβάλλουσες οδούς, διατηρείται μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3.75μ. ανά κατεύθυνση για τις συμβάλλουσες οδούς Λυκείου και Παπαγιάννη Σκουλά. Η οδός Φαλάννας μονοδρομείται και προτείνεται πλάτος κυκλοφορίας 4.70μ. Η οδός Λυσιστράτης μονοδρομείται και προτείνεται πλάτος κυκλοφορίας 6.35μ. Στην Χριστομιχάλη Ξυλούρη ανάμεσα στους δύο κόμβους προτείνεται οδός διπλής κατεύθυνσης με πλάτος κυκλοφορίας 4,0μ. ανά κατεύθυνση.
  •     Παραχωρείται η προτεραιότητα στην κυκλική κίνηση στον κόμβο. Γενικά στον κόμβο προτεραιότητα κίνησης θα έχουν τα οχήματα που κινούνται κυκλικά στον κόμβο έναντι αυτών που εισέρχονται στον κόμβο και αυτό θα επισημαίνεται με κατάλληλη κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση.
  •     Ο πυρήνας του κόμβου φυτεύεται με χαμηλή και ανθεκτική βλάστηση. Δεν προβλέπεται πρόσβαση πεζών στην κεντρική νησίδα παρά μόνο συνεργείων συντήρησης με κατάλληλα μέτρα προστασίας.

Συμβολή οδών Χριστομιχάλη Ξυλούρη και Λύττου (κόμβος 2)

Η χάραξη ακολουθεί την υφιστάμενη χάραξη των οδών σύμφωνα με το σχέδιο πόλης και περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  •     Διατηρείται μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 4,00μ. ανά κατεύθυνση στην Χριστομιχάλη Ξυλούρη. Η οδός Λυττού διατηρείται ως μονόδρομος και προτείνεται πλάτος 4,70μ. Η οδός Σαρπηδόνος διατηρείται ως μονόδρομος και προτείνεται πλάτος 3,20μ.
  •     Στη συμβολή Λυττού με Χριστομιχάλη Ξυλούρη θα κατασκευαστεί υπερυψωμένη διάβαση πεζών.
  •     Η προέκταση της οδού Χριστομιχάλη Ξυλούρη, μεταξύ του κόμβου 2 και της οδού Παπανιάννη Σκουλά, μονοδρομείται με κατεύθυνση από τον κεντρικό άξονα της οδού Παπαγιάννη Σκουλά προς τον κόμβο με τον άλλο κλάδο της Χριστομιχάλη Ξυλούρη, ώστε να αποφεύγονται τα φαινόμενα πλέξης και οι περιπορείες στην περιοχή και προτείνεται πλάτος κυκλοφορίας 3,00μ.
  •     Διευρύνονται τα πεζοδρόμια όπου υπάρχουν σε πλάτος 1,65μ και προτείνονται νέα όπου απουσιάζουν πλήρως, με τυπικό πλάτος 1,65μ για την ασφαλέστερη κίνηση και διέλευση των πεζών και αποτροπής της στάθμευσης κοντά στον κόμβο.
  •     Δημιουργείται δίκτυο διαβάσεων πεζών περιμετρικά του κόμβου με διατήρηση της συνέχειας της ασφαλούς πορείας και με οριζόντια μετατόπιση και κυκλική πορεία όπου απαιτείται.
  •     Δημιουργούνται χώροι στάθμευσης οχημάτων με οριζόντια σήμανση (διαγράμμιση).

 

 

 

Δείτε επίσης

Ο Άγιος Ιωάννης Χωστός της... απελπισίας

Αλλάζουν οι τρεις κυκλικοί κόμβοι της "συμφοράς" στο Ηράκλειο- Δείτε φωτογραφίες

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ