Bρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του
O άνδρας ήταν ηλικίας 49 ετών και έμενε μόνος του
Νεκρός μέσα στο σπίτι του στην οδό Ευρυδίκης 9 στα Ζαρουχλέικα στην Πάτρα, βρέθηκε ένας άνδρας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άνδρας ήταν ηλικίας 49 ετών και έμενε μόνος του.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, τα αίτια του θανάτου, φέρεται να είναι παθολογικά. Οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ βρίσκονται σε εξέλιξη.
- Αδ. Γεωργιάδης για click away: Έχουμε πετύχει να έχουμε έναν κάποιο τζίρο, αλλά είναι καλύτερος του μηδενός
- Πέτσας: Καμία αλλαγή στο ωράριο κυκλοφορίας - Το μεσημέρι το ρεβεγιόν
- Αναβάλλεται το ταξίδι Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη
Πηγή:tempo24.news



