Εμπρηστική επίθεση σε δύο οχήματα στη Θεσσαλονίκη
Τα αυτοκίνητα κάηκαν μερικώς
Στο στόχαστρο εμπρηστών βρέθηκαν τα ξημερώματα δύο αυτοκίνητα στη Θεσσαλονίκη.
Λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα άγνωστοι έριξαν εύφλεκτο υγρό σε δύο οχήματα στην περιοχή της Ευκαρπίας. Επί τόπου έσπευσαν πέντε πυροσβέστες με δύο οχήματα, που έθεσαν υπό έλεγχο την πυρκαγιά.
Τα αυτοκίνητα κάηκαν μερικώς.
- Κορωνοϊός: Έφτασαν τα 109 τα θύματα της πανδημίας
- Επεισοδιακό Πάσχα: Συγκρούσεις με ΜΑΤ, «αντάρτικο» ιερέων, ουρές πιστών σε εκκλησίες
- Κορωνοϊός: Έντονος ο προβληματισμός για την τήρηση των μέτρων
Πηγή:thestival.gr



