Μαγειρεύουν δωρεάν για γιατρούς και νοσηλευτές νοσοκομείων
Κύμα αλληλεγγύης από την πρωτοβουλία εστιατορίων στο κέντρο των Αθηνών
Κύμα αλληλεγγύης από την πρωτοβουλία εστιατορίων στο κέντρο των Αθηνών, που φτιάχνουν και διανέμουν γεύματα πρώτης ποιότητας, δωρεάν σε γιατρούς και νοσηλευτές σε Ευαγγελισμό, Σωτηρία και άλλα νοσοκομεία με την βοήθεια του δήμου.
- Ειδική πτήση επαναπατρισμού Ελλήνων από το Κάιρο
- Ξεκίνησαν να κλείνουν ραντεβού σε κομμωτήρια από τις 4 Μαΐου
- Θεοχάρης: Με υγειονομικό διαβατήριο θα έρχονται οι τουρίστες



