Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα: Πλημμέλημα ...από αμέλεια και ο φόνος του Ιάσονα μπροστά στη Βουλή

«Στο Parking της Αμέλειας θα βρει φιλόξενη και πολύ φθηνή θέση κι αυτός ο φονιάς»

Ανακοίνωση για την ποινική δίωξη που ασκήθηκε, μετά από 6 μήνες, στον αστυνομικό - οδηγό του υπηρεσιακού οχήματος της Ντόρας Μπακογιάννη, ο οποίος είχε εμπλακεί στο τροχαίο δυστύχημα που έλαβε χώρα στην έξω από τη Βουλή τον Μάρτιο του 2021, όταν και έχασε τη ζωή του ο 23χρονος Ιάσονας, που οδηγούσε μοτοσυκλέτα, και που ακόμα δεν έχουμε μάθει το όνομά του, εξέδωσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος «SOS Τροχαία Εγκλήματα».

«Η υπόθεση που συγκλόνισε τη χώρα και γνώρισε απίστευτη δημοσιότητα έφτασε στο τέρμα όπου καταλήγουν όλες οι ανθρωποκτονίες από τροχαία στη χώρα μας. Στο Parking της Αμέλειας θα βρει φιλόξενη και πολύ φθηνή θέση κι αυτός ο φονιάς» αναφέρεται μεταξύ άλλων.

Η ανακοίνωση του Πανελλαδικού Συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα

Έξι σχεδόν μήνες από την εν ψυχρώ εκτέλεση του 23χρονου Ιάσονα Λαλαούνη μπροστά στην είσοδο της Βουλής από αστυνομικό της Διεύθυνσης Προστασίας Επισήμων και Ευπαθών Στόχων ο εισαγγελέας πρωτοδικών, Απόστολος Ανδρέου άσκησε εναντίον του δράστη ποινική δίωξη για το πλημμέλημα της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας.

Η υπόθεση που συγκλόνισε τη χώρα και γνώρισε απίστευτη δημοσιότητα έφτασε στο τέρμα όπου καταλήγουν ΟΛΕΣ οι ανθρωποκτονίες από τροχαία στη χώρα μας. Στο Parking της Αμέλειας θα βρει φιλόξενη και πολύ φθηνή θέση κι αυτός ο φονιάς.

Στο μεταξύ ο δράστης μέχρι η υπόθεση να τελεσιδικήσει (σε μια οκταετία) και να καταδικαστεί στην εξοντωτική ποινή μερικών μηνών με αναστολή,  θα απολαμβάνει τη θαλπωρή της ανωνυμίας, κάποια ΕΔΕ από συναδέλφους του, που μπορεί να "ανατρέψει" τα δεδομένα, την άδεια οδήγησης του, την οικογενειακή, φιλική, συναδελφική και πολιτική υποστήριξη των δικών του.

Αμέλεια…

Τι θέλετε τώρα θα μας πουν. Μπορεί να συμβεί στον καθένα.

Ποιό;

Tο να σκοτώσει;

‘H το να σκοτωθεί;

Φυσικά και μπορεί να συμβεί στον καθένα να γίνει φονιάς.

Αν παραβιάζει τη διπλή διαχωριστική. Αν μπαίνει κάθετα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας χωρίς να υπάρχει φανάρι και ενώ από το αντίθετο ρεύμα κινούνται κανονικά. Τότε ναι ο καθένας μπορεί να σκοτώσει.

Αλλά ακόμα και τότε δεν εγκαταλείπουν όλοι τα θύματα τους…

Αμέλεια…

ΟΧΙ

Δεν θα παίζουμε άλλο το παιγνίδι σας.

 

88% των ανθρωποκτονιών στην Ελλάδα κάθε χρόνο οφείλονται σε τροχαία. Πολιτικά και Δικαστικά η χώρα έχει κάνει την επιλογή της: Αυτοί οι θάνατοι ΔΕΝ πρέπει να τιμωρούνται.

Είναι παράπλευρες συνέπειες της ανάπτυξης, της πρόοδου και της ευμάρειας.

Δεν υπάρχει δίλλημα με τους Δράστες ή με τα Θύματα.

Η απάντηση είναι ίδια πάνω από 60 χρόνια τώρα.

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να τρέχει, να οδηγεί μεθυσμένος, να περνάει με κόκκινο, να κάνει αναστροφή, να… να…να…, να τραυματίζει θανάσιμα και να εγκαταλείπει το θύμα του, να αφήνει ανάπηρο κάποιον.

Και ο καθένας έχει δικαίωμα (ή υποχρέωση;) να σκοτώνεται (σ αυτή την περίπτωση καλό είναι να δωρίζει τα όργανα του).

Σε κάθε περίπτωση θα βρεθούν οι κατάλληλοι νόμοι και ο σωστός εισαγγελέας που θα αποφανθεί ότι έχουμε απλά να κάνουμε με ένα πλημμέλημα που πραγματώθηκε από έναν αμελή δράστη.

Μερικοί περίμεναν περισσότερο φώς, ή έστω να κρατηθούν τα προσχήματα, στην υπόθεση μιας και ο δράστης ήταν συνοδός βουλευτή (της Ντ. Μπακογιάννη) και μια κάποια ευαισθησία από την ίδια τη Βουλή για το συμβάν. Ας περιμένουν…

Από την μεριά μας παραθέτουμε ξανά την τελευταία παράγραφο από την πρώτη μετά το συμβάν ανακοίνωση μας:

«Όλοι αυτοί που σήμερα δηλώνουν «συντετριμμένοι» το μόνο που έχουν να κάνουν σαν ελάχιστη ένδειξη ειλικρινούς μεταμέλειας είναι να καταθέσουν μια νομοθετική πρόταση που θα μετατρέπει την εγκατάλειψη θύματος όπως και όλες τις παραβατικές συμπεριφορές που οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό στο οδικό δίκτυο, σε κακούργημα.

Αρκετά με την «Αμέλεια». Δεν είμαστε Αφελείς».

Σήμερα θα μπορούσαμε να το διατυπώσουμε διαφορετικά: καταργήστε ΑΜΕΣΑ όλους τους ανενεργούς νόμους που αφορούν τα τροχαία και τα θεωρούν κακουργήματα.

Είναι νόμοι που ελάχιστοι εισαγγελείς θα χρησιμοποιήσουν σε ελάχιστες περιπτώσεις και που ακόμα κι αν χρησιμοποιηθούν πρωτόδικα δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ στο Εφετείο.

Γιατί να υπάρχουν; Για άλλοθι;

3/9/2021

Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ