Γραφίστες, επικοινωνιολόγοι, εκτυπωτήρια, εστιάτορες, κομμωτές, φωτογράφοι, ακόμα και βιοτεχνίες επιστρατεύτηκαν και σε αυτή την εκλογική μάχη, προκειμένου να παράξουν εκλογικό υλικό και να επικοινωνήσουν τις καμπάνιες των υποψηφίων.
Οι περισσότεροι επέλεξαν τα νέα μέσα όπως το τικ τοκ που έχει μεγάλη απήχηση και όχι τις παραδοσιακές μεθόδους, αναφέρει η ΕΡΤ
Εντωμεταξύ, πολυδάπανη είναι η προεκλογική προβολή του υποψηφίου. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το κόστος για κάθε βίντεο που αναρτάται κοστίζει από 200-400 ευρώ, ενώ ένα πακέτο βίντεο ανά μήνα μπορεί να φτάσει ακόμη ακόμη και τα 800 ευρώ.
Διαβάστε λεπτό προς λεπτό τις εξελίξεις της εκλογικής διαδικασίας στο Liveblog του Cretalive