ΣΥΡΙΖΑ : Η πειθώ προηγείται της πυγμής κυρία υπουργέ της Παιδείας

Μιλά για «ποινολόγιο της μάσκας»

Συνεχίζεται ο πόλεμος που έχει ξεσπάσει μεταξύ κυβέρνησης και Αντιπολίτευσης για τα μέτρα που έχουν ληφθεί για το άνοιγμα των σχολείων και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω της πανδημίας, με την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας για επιβολή ποινών στους μαθητές που δεν φορούν μάσκα και δεν τηρούν τα μέτρα να ρίχνει λάδι στη φωτιά.

Για «ποινολόγιο της μάσκας» μιλά ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας ότι επιλέγει «την πυγμή αντί της πειθούς όσον αφορά την τήρηση των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας».

«Ας σταματήσει επιτέλους η κυβέρνηση και η αρμόδια υπουργός να αντιλαμβάνονται τη σχολική ζωή με όρους »τιμωρίας, νηστείας και προσευχής». Οι σχολικές τάξεις δεν είναι κατηχητικά της δεκαετίας του ’50. Ας αντιληφθούν πως το σχολείο αποτελεί περιβάλλον διαλόγου, δημοκρατίας και κοινωνικής συνειδητοποίησης για όλα τα παιδιά. Ακόμα και για τα πιο «απείθαρχα και δύστροπα»» σημειώνει χαρακτηριστικά ο ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:

«Η μάχη απέναντι στην πανδημία και η τήρηση των μέτρων προστασίας απαιτεί συμβουλευτική υποστήριξη και κατάλληλη ενημέρωση. Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων δε μπορεί να επαφίεται στην »ατομική ευθύνη» των νηπίων ή στη χρήση »παγουρίνο»».

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

«Το ‘ποινολόγιο της μάσκας’ και της αποβολής από το μάθημα εισάγει το υπουργείο Παιδείας για όσους μαθητές και μαθήτριες δεν πειθαρχούν στη χρήση μάσκας, επιλέγοντας την πυγμή αντί της πειθούς όσον αφορά την τήρηση των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Μετά τη δημοσιοποίηση του πρόχειρου κυβερνητικού σχεδίου για το άνοιγμα των σχολείων, το οποίο δημιουργεί μόνον αβεβαιότητα και προβληματισμό στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως επέλεξε την ποινικοποίηση των μαθητών και των μαθητριών.

Ας σταματήσει επιτέλους η κυβέρνηση και η αρμόδια υπουργός να αντιλαμβάνονται τη σχολική ζωή με όρους «τιμωρίας, νηστείας και προσευχής». Οι σχολικές τάξεις δεν είναι κατηχητικά της δεκαετίας του ’50. Ας αντιληφθούν πως το σχολείο αποτελεί περιβάλλον διαλόγου, δημοκρατίας και κοινωνικής συνειδητοποίησης για όλα τα παιδιά. Ακόμα και για τα πιο «απείθαρχα και δύστροπα».

Η μάχη απέναντι στην πανδημία και η τήρηση των μέτρων προστασίας απαιτεί συμβουλευτική υποστήριξη και κατάλληλη ενημέρωση. Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων δε μπορεί να επαφίεται στην «ατομική ευθύνη» των νηπίων ή στη χρήση «παγουρίνο».

Η κυβέρνηση να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες της. Η απόφαση να στοιβάξει 1 εκατομμύρια μαθητές σε πολυμελή τμήματα λίγων τετραγωνικών είναι επικίνδυνη και η μη-τήρηση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, κρίσιμη για την εξέλιξη της νόσου.

Άραγε, τι απαντά το υπουργείο Παιδείας στον εκπρόσωπο της Ελλάδας στους διεθνείς οργανισμούς για θέματα διαχείρισης του Covid-19, καθηγητή Ηλία Μόσιαλο, που ζητά ευθέως τη μείωση των μαθητών ανά τάξη;

Η υπουργός Παιδείας ας σταματήσει τις απειλές απέναντι στα παιδιά και τους νέους. Ας εμπιστευθεί για μια φορά τους εκπαιδευτικούς, που είναι οι ειδικοί να συμβουλεύσουν τους μαθητές. Ήρθε η ώρα να επικεντρωθεί στο πραγματικό της καθήκον, το οποίο δεν είναι άλλο από το να εξασφαλίσει ανθρώπινους, οικονομικούς και υλικούς πόρους για τη βελτίωση των σχολείων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας – ειδικά υπό το πρίσμα της πανδημίας.

Αν επιμείνει μόνο στις μάσκες, πρέπει να γνωρίζει πως μόνο η δική της μάσκα θα πέσει. Η μάσκα της αμετροέπειας και της ψευδο-πυγμής».

Πηγή: in.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ