Τον γρονθοκόπησε επειδή έβαλε στο κινητό τον ύμνο της ομάδας του
Ακόμη ένα οπαδικό επεισόδιο σημειώθηκε σε ταβέρνα της Θεσσαλονίκης.
Οπαδικό επεισόδιο έλαβε χώρα πριν από 20 μέρες σε ταβέρνα, στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης, όπου άνδρας γρονθοκόπησε έναν νεαρό, επειδή αναπαρήγαγε μέσω του κινητού του τηλεφώνου τον ύμνο της αγαπημένης του ομάδας, εξιχνίασε η ΕΛ.ΑΣ.
Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, κατόπιν έρευνας ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του δράστη της επίθεσης και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία η οποία θα υποβληθεί στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
- Θάνατος παιδιών στην Πάτρα: Δεν προκύπτει γονιδιακό πρόβλημα – Τι έδειξε ο έλεγχος
- Ανοιχτό "παράθυρο" για μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα, άφησε ο Κ. Μητσοτάκης
- Σε εξέλιξη η φωτιά στη Σάμο: Ενισχύονται οι πυροσβεστικές δυνάμεις - Προσήχθη ηλικιωμένος



