Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παρακολουθεί ανάπτυξη των ανθρώπινων κυττάρων

Τα ευρήματα της νέας μελέτης θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη νέων ιατρικών τεχνολογιών

Ερευνητές αναπτύσσουν τεχνητή νοημοσύνη, που μπορεί να παρακολουθεί την κίνηση και την ανάπτυξη των ανθρώπινων κυττάρων, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την νέα αυτή μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ στη Σουηδία οι ερευνητές ανακάλυψαν την κίνηση των κυττάρων κάτω από το μικροσκόπιο με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (Al). Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature Machine Intelligence.

«Η μέθοδος τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιεί τις πληροφορίες στο γράφημα για να προσαρμοστεί σε διαφορετικές καταστάσεις και μπορεί να επιλύσει πολλαπλές εργασίες σε διαφορετικά πειράματα. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ανακατασκευάσει τη διαδρομή που ακολουθούν μεμονωμένα κύτταρα ή μόρια όταν κινούνται για να επιτύχουν μια συγκεκριμένη βιολογική λειτουργία.

Αυτό σημαίνει ότι οι ερευνητές μπορούν να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα διαφορετικών φαρμάκων και να δουν πόσο καλά λειτουργούν ως πιθανές θεραπείες για τον καρκίνο», δήλωσε ο Jesús Pineda, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης.

Η μελέτη των κινήσεων των κυττάρων, της κυτταρικής συμπεριφοράς και των βιολογικών μορίων στο μικροσκόπιο παράγει βασικές πληροφορίες για την ανθρώπινη υγεία. Με τις νέες πληροφορίες, που προκύπτουν από αυτή τη μελέτη, μπορούν να αναπτυχθούν νέες ιατρικές τεχνολογίες και θεραπείες.

Η ικανότητα κατανόησης της κυτταρικής κίνησης έχει προωθήσει την ιατρική κατανόηση και τη θεραπεία για θέματα που αφορούν «την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των ιστών, τη μετάσταση του καρκίνου, την εμφάνιση της πολυκυτταρικότητας και τις ανοσολογικές αποκρίσεις σε πολυκυτταρικούς οργανισμούς».

«Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η οπτική μικροσκοπία έχει εξελιχθεί σημαντικά. Μας δίνει τη δυνατότητα να μελετήσουμε τη βιολογική ζωή με την παραμικρή λεπτομέρεια τόσο στο χώρο όσο και στο χρόνο. Τα ζωντανά συστήματα κινούνται προς κάθε δυνατή κατεύθυνση και με διαφορετικές ταχύτητες», δήλωσε ο Pineda.

Πηγή: LiFO