Διέφυγε ο κορωνοϊός από εργαστήριο; Τα νέα δεδομένα που ήρθαν στο φως

Θύελλα έχει προκαλέσει η θεωρία δύο επιστημόνων από τη Βρετανία και τη Νορβηγία

Η θεωρία ότι ο κορωνοϊός είναι τεχνητός και διέφυγε από το εργαστήριο που τον δημιούργησε για να μολύνει ανθρώπινα κύτταρα, υπογράφεται επιστημονικά πλέον από τον Βρετανό καθηγητή Angus Dalgleish και τον Νορβηγό επιστήμονα Dr. Birger Sοrensen και σπέρνει θύελλες. Πλέον ανατρέπεται η ετυμηγορία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που  ανακοίνωσε τον περασμένο Ιανουάριο, ότι ένα εργαστηριακό συμβάν στο Γουχάν ήταν «πολύ απίθανο» να προκάλεσε την πανδημία.

Ο κορωνοϊός προήλθε από εργαστήριο της Κίνας αλλά  η Ουάσιγκτον «μπορεί να έχει χρηματοδοτήσει ή συνεργαστεί» στην έρευνα ανέφερε η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, υπενθυμίζοντας ότι  με εντολή Μπάιντεν  οι αμερικανικές  υπηρεσίες πληροφοριών έχουν διορία 90 ημερών για να παραδώσουν έκθεση σχετικά με τη θεωρία διαρροής εργαστηρίου.

Την ίδια ώρα η Κίνα  καταδικάζει  την «πολιτικοποίηση» της πανδημίας, ενώ ο επικεφαλής λοιμωξιολόγος των Ηνωμένων Πολιτειών,  Δρ Άνθονι Φάουτσι, συμφώνησε ότι μια εργαστηριακή απόδραση  είναι πιθανή και καλεί τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) να ξεκινήσει δεύτερη έρευνα.

Η υπόθεση περιπλέκεται καθώς ήρθε να προστεθεί και η παραδοχή πως η ΜΚΟ EcoHealth Alliance που εδρεύει στη Νέα Υόρκη έχει χρησιμοποιήσει ομοσπονδιακή χρηματοδότηση για να πληρώσει έρευνα με κορωνοϊούς στο Ινστιτούτο ιολογίας του Γουχάν, συνεργαζόμενη με την επικεφαλής του εργαστηρίου Δρ. Σι Ζενγκλή, γνωστή ως “κυρία Batwoman”.

Αυτό σημαίνει ότι ο ιός πιθανότατα πήδησε από νυχτερίδες σε ενδιάμεσο ζώο και μετά στον άνθρωπο.

Ρητά  ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν διέταξε τις υπηρεσίες Πληροφοριών να επανεξετάσουν πώς προήλθε ο ιός, συμπεριλαμβανομένης της θεωρίας εργαστηριακών ατυχημάτων, την ώρα που δημοσιεύματα μιλούν για αμερικανική εμπλοκή χρηματοδότησης αμφιλεγόμενων και επικίνδυνων πειραμάτων στο εργαστήριο Γουχάν.

Έρευνα-βόμβα: Ο κορωνοϊός δεν έχει αξιόπιστο «φυσικό πρόγονο» και δημιουργήθηκε από Κινέζους επιστήμονες

‘Εξι «δακτυλικά αποτυπώματα» ταυτοποίησαν οι επιστήμονες Νταλγκλίς και Σόρενσεν στη νέα μελέτη,  καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι «ο SARS-Coronavirus-2 δεν έχει αξιόπιστο φυσικό πρόγονο» και ότι είναι «πέρα από κάθε λογική αμφιβολία» ότι  δημιουργήθηκε μέσω «εργαστηριακού χειρισμού».

Μεγάλο μέρος της έρευνας επικεντρώθηκε στην αμφιλεγόμενη έρευνα «Gain of Function», η οποία είχε προσωρινά απαγορευτεί στις ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση Ομπάμα.

Οι δυο συγγραφείς ισχυρίζονται ότι οι επιστήμονες που εργάζονταν σε έρευνα «Gain of Function» πήραν τη φυσική «ραχοκοκαλιά» του κορωνοϊού που βρέθηκε σε κινέζικες νυχτερίδες και μία νέα ακίδα, και τον μετέτρεψαν σε ένα θανατηφόρο και εξαιρετικά μεταδοτικό ιό, τον SARS-Cov-2.

Στο έγγραφο των 22 σελίδων που πρόκειται να δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό «Quarterly Review of Biophysics Discovery», οι δυο συγγραφείς έδειξαν τον τρόπο με τον οποίο οι Κινέζοι επιστήμονες,  φέρεται να δημιούργησαν τα χαρακτηριστικά του νέου κορωνοϊού.

Στο πλαίσιο της έρευνας «Gain of Function», οι επιστήμονες τροποποιούν τους ιούς που απαντώνται στη φύση, προκειμένου να τους κάνουν πιο μολυσματικούς, ώστε να μπορούν να αναπαραχθούν σε ανθρώπινα κύτταρα σε ένα εργαστήριο.

Πηγή: ertnews.gr