H «Πέππα το γουρουνάκι» «έφαγε» τον πρίγκιπα Χάρι και τη Μέγκαν Μαρκλ

Newsroom
Newsroom

Το ντοκιμαντέρ του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ αποδείχτηκε λιγότερο δημοφιλές από την «Πέππα το γουρουνάκι».

Το ντοκιμαντέρ του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ αποδείχτηκε λιγότερο δημοφιλές από την «Πέππα το γουρουνάκι» σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Netflix στη δημοσιότητα.

Η σειρά των 88 εκατομμυρίων λιρών του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ παρακολουθήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία για συνολικά 62 εκατομμύρια ώρες στο Netflix το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Από την άλλη πλευρά οι δύο πρώτες σεζόν του παιδικού καρτούν έχουν πάνω από 140 εκατομμύρια ώρες θέασης μαζί.

Οι 60 εκατομμύρια ώρες προβολής ισοδυναμούν με ένα εκατομμύριο άνθρωποι να έχουν παρακολουθήσει ένα επεισόδιο μιας ώρας μια φορά.

Το Netflix δημοσίευσε τα στοιχεία μετά την κριτική που δέχτηκε ότι δεν ήταν διαφανές σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου.

Σάρωσε το «The Night Agent»

Το πιο δημοφιλές περιεχόμενο για το πρώτο εξάμηνο του έτους στο Netflix ήταν η πρώτη σεζόν του πολιτικού θρίλερ The Night Agent.

Το The Night Agent, που έκανε πρεμιέρα στην πλατφόρμα του Netflix στις 23 Μαρτίου, είχε 812 εκατομμύρια ώρες προβολής σε περίπου τρεις μήνες.

Ήταν μακράν η πιο επιτυχημένη σειρά με 22% περισσότερες προβολές από τη δεύτερη σεζόν του κωμικού δράματος «Ginny & Georgia» που συγκέντρωσε 665 εκατομμύρια ώρες προβολών σε έξι μήνες, αναφέρει το in.gr.

Το θρίλερ εκδίκησης «The Glory» κατατάχθηκε στην τρίτη θέση με 623 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης. Η χρυσή πεντάδα κλείνει με το Wednesday στην τέταρτη θέση με 507 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης και το Queen Charlotte: A Bridgerton Story με 503 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ