Αγορά κρέατος: Ικανοποίηση για την κίνηση αλλά και τη χρήση μάσκας

Αντώνης Παντινάκης
Αντώνης Παντινάκης

Μανόλης Δατσέρης: “Ο κόσμος είναι ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος"

Του Αντώνη Παντινάκη

Συνειδητοποιημένοι και απολύτως... προβλεπόμενοι προσέρχονται στα κρεοπωλεία οι καταναλωτές: Εννιά στους δέκα φορούν τις μάσκες τους, κι αυτός ο ένας που παρ’ ελπίδα μπορεί να ξεχαστεί ή να ξεχάσει το εκ των βασικών μέσων (αυτο)προστασίας, κάνει μεταβολή · κι επιστρέφει έχοντας διορθώσει το πρόσκαιρο λάθος του...

“Ο κόσμος είναι ενημερωμένος και συνειδητοποιημένος – έχουμε κάνει κι εμείς ενημέρωση ως Σύλλογος” παρατηρεί ο κ. Μανόλης Δατσέρης, πρόεδρος του Συνδέσμου Κρεοπωλών Ν. Ηρακλείου.

Η πανδημία μπορεί να έχει χτυπήσει σημαντικά την οικονομία και τα εισοδήματα, παρ’ όλα αυτά στην αγορά του κρέατος κάτι... κινείται!

Το χοιρινό είναι πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών: Στα μπάρμπεκιου και στα μικρά υπαίθρια παρεάκια τα οποία στήνονται, τραβιούνται πολύ οι πανσέτες και οι μπριζόλες.

Δεύτερο στις προτιμήσεις έρχεται το κοτόπουλο, το οποίο ψήνεται – επίσης – ωραία (και) στα κάρβουνα.

Στα κρεοπωλεία, όπως και σε άλλα μαγαζιά, η χρήση μάσκας ήταν ευθύς εξαρχής υποχρεωτική για τους εργαζόμενους.
“Οι συνθήκες σε εμάς είναι πιο ευνοϊκές σε σχέση με άλλα επαγγέλματα, διότι στα κρεοπωλεία οι θερμοκρασίες πρέπει να είναι ούτως ή άλλως χαμηλές, ενώ δουλεύουν και τα κλιματιστικά” παραδέχεται τέλος ο κ. Δατσέρης.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ