ΚΡΗΤΗ

Η απάντηση του Δήμου Ηρακλείου για τη ρύθμιση των οφειλών

Μετά το δημοσίευμα του Cretalive

Η απάντηση του Δήμου Ηρακλείου για τη ρύθμιση των οφειλών

Με αφορμή το άρθρο του Cretalive αναφορικά με τη διαδικασία των ρυθμίσεων οφειλών, ο Δήμος Ηρακλείου απαντά:

"Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο συγκεκριμένος δημότης προσήλθε στην Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου, ενημερώθηκε για την οφειλή του και προχώρησε σε ρύθμιση, χωρίς αμφισβήτηση. 

Επιστρέφοντας αργότερα, προκειμένου να ζητήσει ακύρωση της ρύθμισης και να υποβάλει αίτημα για διαγραφή προσαυξήσεων, ενημερώθηκε ότι μια τέτοια διαδικασία δεν μπορεί να γίνει εκ των υστέρων, μετά δηλαδή από την αποδοχή της οφειλής και την καταχώρηση της ρύθμισης στο σύστημα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας Γιώργος Αγριμανάκης, ο οποίος ενημερώθηκε για το ζήτημα, αναζήτησε με την συνεργασία υπηρεσιακών στελεχών το νομικό περιθώριο για να ακυρωθεί η ρυθμισμένη οφειλή, κάτι όμως που δεν προβλέπεται και δεν αφήνει περιθώρια το ηλεκτρονικό σύστημα να γίνει.

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι ο Δήμος Ηρακλείου έχει επανειλημμένα ενημερώσει αναλυτικά τους Δημότες, στο πλαίσιο της πολύμηνης εκστρατείας για την ρύθμιση των βεβαιωμένων οφειλών, τόσο για το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο όσο και για τη δυνατότητα διαγραφής προσαυξήσεων υπό τις προϋποθέσεις: 

1) της μη παραλαβής ειδοποίησης, 2) της οικονομικής αδυναμίας λόγω γεγονότων ανωτέρας βίας, 3) λόγω υπαιτιότητας της υπηρεσίας".

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση