Ο Φυσιολατρικός Σύλλογος Ηρακλείου περπατά στα Αστερούσια

Την Κυριακή, 28 Νοεμβρίου

Σε ανακοίνωση του Φυσιολατρικού Συλλόγου Ηρακλείου αναφέρεται:

"ΣΤΕΡΝΕΣ-ΚΟΦΙΝΑΣ-ΚΑΠΕΤΑΝΙΑΝΑ

Στα χνάρια αρχαίου Μινωϊκού μονοπατιού στα Αστερούσια Όρη, θα περπατήσουμε την Κυριακή στις 28-11-2021.

Η πορεία μας θα ξεκινήσει από το χωριό Στέρνες(υψόμ.350μ).Στην αρχή από δρόμο θα φθάσουμε στο ξωκλήσι της Αγ.'Αννας(υψόμ 480μ).Στην συνέχεια ανηφορίζοντας από μονοπάτι θα φθάσουμε στην παλιά μονή Αγ.Νικολάου(υψόμ.770μ).Συνεχίζουμε από μονοπάτι και φθάνουμε στον χωματόδρομο(υψόμ.1050μ) στην βόρεια πλευρά του Κόφινα.Στο σημείο εδώ ο δρόμος δεξιά πηγαίνει για Καπετανιανά,αριστερά για να συναντήσουμε τον άλλο χωματόδρομο που πηγαίνει για μονή Κουδουμά και ευθεία μπροστά μας πηγαίνει στην βάση του Κόφινα.Εμείς προχωράμε ευθεία για το Ιερό Κορυφής Κόφινα(υψόμ.1230μ).Έχουμε ένα εντυπωσιακό βράχινο ανέβασμα με ξύλινη προστασία, εκτός το τελευταίο κομμάτι που με λίγη προσοχή ανεβαίνουμε στην κορυφή με την εντυπωσιακότατη θέα προς όλες τις κατευθύνσεις.Αφού ξεκουραστούμε και ενημερωθούμε για την περιοχή,επιστρέφουμε στον προαναφερόμενο χωματόδρομο.Στο σημείο εδώ υπάρχει η εναλλακτική,αν επιθυμούν κάποιοι, να περπατήσουν από εδώ και κάτω μόνο σε χωματόδρομο μέχρι τα Καπετανιανά.

Οι υπόλοιποι συνεχίζουμε από μονοπάτι(η όλοι μαζί) και με δυτική κατεύθυνση θα τερματίσουμε στα Καπετανιανά(υψόμ.750μ).

Ο καιρός προβλέπεται να είναι καλός και η θέα να μας αποζημιώσει.

Στα Καπετανιανά υπάρχει ταβέρνα,όσοι επιθυμούν να γευματίσουν.

Ω.Π.  5:30 Β.Δ.  1+

Αναχ: 07:30

Αρχηγός: Βαγκές Μιχάλης τηλ:6932-210991

Τηρούμε τα μέτρα προστασίας της υγείας μας και των συνοδοιπόρων μας".