Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση κοινού στις υπηρεσίες του Δήμου Μινώα

Με αφορμή την αυστηροποίηση των μέτρων

Από το Δήμο Μινώα Πεδιάδας γίνεται γνωστό πως - στο πλαίσιο εφαρμογής των έκτακτων περιοριστικών μέτρων που λήφθησαν από την Πολιτεία κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού για την Π.Ε. Ηρακλείου η επίσκεψη στις υπηρεσίες του Δήμου και η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία αυτού επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και μόνο μετά από προγραμματισμένο ραντεβού στα εξής τηλέφωνα:

  • Για θέματα δημοτολογίου-ληξιαρχείου, στο τηλ.: 28913-40119 & 40122.
  • Για οικονομικά θέματα, πληρωμή/ρύθμιση οφειλών, κλπ, στα τηλ.:  28913-40332, 40322, 40323, 40326, 40328, 40329, 40330
  • Για διοικητικά θέματα, στα τηλ.: 28913-40312, 40331, & 40120.
  • Για πρωτόκολλο: στα τηλ.: 28913 – 40313, 40340 & 40341
  • Για θέματα κοινωνικής προστασίας, στα τηλ: 28910-22922 (Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής) και 28910-41193 (Κέντρο Κοινότητας)
  • Για θέματα καθαριότητας – ηλεκτροφωτισμού, στο τηλ: 28915-00152
  • Για τεχνικά θέματα, στο τηλ: 28913-40406 & 40401, 40404.
  • Για θέματα πολεοδομίας: στο τηλ: 28913-41210 & 41212
  • Για θέματα λαϊκών αγορών και αδειών καταστημάτων, στο τηλ: 28913-40319 & 40334
  • Για θέματα Κ.Ε.Π., στα τηλ.:28913-40396, 40397, (ΚΕΠ Αρκαλοχωρίου), 28910-41838 (ΚΕΠ Θραψανού), 28913-40141, 40142 (ΚΕΠ Καστελλίου)
  • Για λοιπά θέματα, στο τηλ: 28913-40300, 335.

Εναλλακτικά για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων τους οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τις δημοτικές υπηρεσίες και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο e-mail: [email protected]

Σημειώνεται ότι η χρήση μάσκας προσώπου είναι υποχρεωτική σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, τόσο από τους εργαζόμενους, όσο και από τους πολίτες που τυχόν προσέλθουν κατόπιν ραντεβού.



Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ