Στα βήματα του city break προορισμού το Ηράκλειο!

Αντώνης Παντινάκης
Αντώνης Παντινάκης
Στα βήματα του city break προορισμού το Ηράκλειο!

Αισιόδοξος εν όψει της επερχόμενης τουριστικής σεζόν ο Γιώργος Σισαμάκης

Του Αντώνη Παντινάκη

 

“Where Crete begins”: Η καθιέρωση του Ηρακλείου ως city break προορισμού είναι ο απώτερος στόχος - σκοπός της στρατηγικής τουριστικού μάρκετινγκ που υλοποιεί η Λότζια.
 
Απ' την δημοτική αρχή, ξεκίνησε η διανομή του σχετικού επικοινωνιακού υλικού προς τους επαγγελματίες του τουρισμού. Έμφαση δίνεται στους ανθρώπους και τις εμπειρίες, καθώς και στις σύγχρονες πτυχές που προσφέρει ο τόπος στους (εν δυνάμει) επισκέπτες του, καθιστώντας τον στις συνειδήσεις τους ως μία πόλη "απολαυστική".
 
1
 
Σ' ένα "σταυροδρόμι 5+1 Πολιτισμών" συναντάται η μοναδικότητα του Ηρακλείου:  με μνημεία "παγκόσμιας λάμψης, με μοναδικές εικόνες σε κάθε γωνιά του, με γεύσεις και αρώματα που δεν θα ξεχάσει ποτέ κανείς".
 
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης εμφανίζεται αισιόδοξος εν όψει της επερχόμενης τουριστικής σεζόν: "Ευελπιστούμε ότι θα πάει καλά" δηλώνει στο Cretalive. "Για πρώτη φορά, έχουμε ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό υλικό που διαθέτουμε στους τουριστικούς πράκτορες, στα ξενοδοχεία, σε όλους τους επαγγελματίες που σχετίζονται έμμεσα ή άμεσα με τον τουρισμό" προσθέτει, τονίζοντας πως "είμαστε δίπλα στους επιχειρηματίες του κλάδου. Το Info point του Δήμου που βρίσκεται δίπλα στην Βικελαία, είναι ανοιχτό για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία".

1

 
Η "σύγχρονη καινοτόμα Ταυτότητα Προορισμού (Heraklion Destination Branding) είναι το βασικό "εργαλείο" ανάπτυξης στην επικοινωνιακή καμπάνια που "τρέχει" η δημοτική αρχή.
 
Το Ηράκλειο, μέσα από εικόνες, χρώματα, ήχους, λόγο και κίνηση... προσκαλεί "τον παγκόσμιο επισκέπτη να ζήσει μοναδικές στιγμές και να νιώσει σαν πραγματικός Ηρακλειώτης".
 
2
 
Τα “Κέρατα του ταύρου” στο παλάτι του Μίνωα στην Κνωσό, αρχέτυπο σύμβολο διαχρονικής αισθητικής με ιστορία αιώνων, αποτελούν τη βάση για το κεντρικό Σύμβολο της Ταυτότητας. Ενώνεται με τη σκιά του και σχηματίζει το γράμμα “H”, κοινή αρxή του τοπωνύμιου, ελληνικά και αγγλικά (Ηράκλειο/Heraklion). Αυτή ακριβώς η νέα ταυτότητα που απέσπασε μάλιστα το 2020 το Ασημένιο μετάλλιο στα Tourism Awards, έχει αρχίσει να αποτυπώνεται στο νέο επικοινωνιακό υλικό που ο Δήμος έχει ξεκινήσει να διαμοιράζει στους επαγγελματίες του τουρισμού.
 
1

 

 
Το επικοινωνιακό αυτό υλικό,  αποτελείται:
    • από 2 πολυσέλιδα έντυπα, το ένα αφορά τον προορισμό Ηράκλειο και μας ξεναγεί στον αστικό χώρο και την ενδοχώρα σε 6 γλώσσες. Το δεύτερο μας ξεναγεί στο σημαντικότερο τοπόσημο του Ηρακλείου, μετά την Κνωσό, τα  Ενετικά τείχη.
    • τρίπτυχα φυλλάδια, ένα εισαγωγικό για τον προορισμό και ένα με βάση το πρόγραμμα των δωρεάν ξεναγήσεων που γίνονται από το Info Point
    • και τον χάρτη του ιστορικού κέντρου με διαδρομές περιήγησης
    • συνοδευτικό υλικό που αφορά σε βίντεο προβολής της πόλης “Discover the other part of yourself”, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη φιλοξενείται σε USB
και έχει αρχίσει ήδη να διαμοιράζεται σε ξενοδοχεία- διαμερίσματα πόλης και σε τουριστικούς πράκτορες. Διατίθεται μάλιστα από το χώρο του Info Point, (κτίριο Βικελαίας), τηλ 2813409777/778, tourism@heraklion.gr  δωρεάν μόνο σε επαγγελματίες.
Το επικοινωνιακό υλικό διατίθεται και σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα τουρισμού του Ηρακλείου: https://www.visitheraklion.eu/
«Where Crete begins»: https://www.yumpu.com/en/document/read/64554513/low-fr-check
«Πύλες της ιστορίας, πύλες πολιτισμού»: https://www.yumpu.com/xx/document/read/64704981/heraklon-piles
Ενώ τα βίντεο για το Ηράκλειο φιλοξενούνται στο https://www.youtube.com/watch?v=YtCk6IkqMes
https://www.youtube.com/watch?v=mCFA2XRgKJs
https://www.youtube.com/watch?v=gjjbZtvcJlI&t=16s
 
 
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ