Στοχευμένη τουριστική καμπάνια για την Κρήτη ζητά ο Αλ. Μαρκογιαννάκης

Στοχευμένη τουριστική καμπάνια για την Κρήτη ζητά ο Αλ. Μαρκογιαννάκης

Η καμπάνια αυτή δύναται να χρηματοδοτηθεί απ’ τα αδιάθετα ποσά που προορίζονταν για τις τουριστικές εκθέσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν, τονίζει

Στοχευμένη τουριστική καμπάνια υπογραμμίζοντας ότι η Κρήτη είναι ασφαλής τουριστικός προορισμός, ζητά μέσω ανακοίνωσης ο επικεφαλής της παράταξης "Η Κρήτη Μπροστά" Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης. 

Η ανακοίνωση:

Αυτές τις ημέρες γίνεται συζήτηση σχετικά με την πορεία του τουρισμού στην Κρήτη, για τη σεζόν που διανύουμε. Υπάρχει μεγάλη κι εύλογη ανησυχία από φορείς κι εργαζόμενους του κλάδου για το τι μέλλει γενέσθαι.

O Περιφερειάρχης κ. Αρναουτάκης μόλις σήμερα-κάλλιο αργά παρά ποτέ- συναντήθηκε με το Προεδρείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου. Αναμένουμε ωστόσο πρωτοβουλία εκ μέρους του για σύσκεψη με φορείς του τουρισμού ολόκληρης της Κρήτης, προκειμένου να ζητήσει την άποψη όλων για το πώς και πού μπορεί να συμβάλει η Περιφέρεια, για να βοηθήσει τον κλάδο στην πράξη.

Το πρόσωπο του τουρισμού μαζί με τα ξενοδοχεία, είναι και τα αεροδρόμια που θα υποδεχθούν τους επισκέπτες, τα μέσα μεταφοράς, οι επιχειρήσεις εστίασης, τα πολιτιστικά αξιοθέατα κ.α. Απαιτείται λοιπόν συνεννόηση, οργάνωση και δουλειά προκειμένου, υπό τις παρούσες ιδιάζουσες συγκυρίες, να υποδεχθούμε επισκέπτες με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα.

Η εκπόνηση σχεδίου και τα αποτελέσματα του 2020 θα κρίνουν κατά πολύ την πορεία της ανάπτυξης, που τόσο έχουμε ανάγκη για τα επόμενα έτη. Επιβάλλεται προς τούτο η συζήτηση και αξιοποίηση επαγγελματιών του κλάδου, οι οποίοι με τις συμβουλές τους θα βοηθήσουν να θωρακίσουμε το τουριστικό προϊόν κατά τη δύσκολη σεζόν που θα διανύσουμε.

Λίγες ώρες πριν ανακοινώθηκε το πλαίσιο της κομισιόν για τον τουρισμό, το οποίο ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με τις πτήσεις και  τα μέτρα που θα ακολουθηθούν από το σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων. Τις επόμενες ημέρες περιμένουμε αντίστοιχα και το σχέδιο της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Λόγω της κατάστασης, τους τελευταίους μήνες, δεν πραγματοποιήθηκαν τουριστικές εκθέσεις σε σημαντικές αγορές όπως πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα η τουριστική καμπάνια της Κρήτης να μείνει μετέωρη. Αυτό ωστόσο σημαίνει ότι δεν ξοδεύτηκαν και τα κεφάλαια που υπολογίζαμε να διαθέσουμε ως Περιφέρεια για τον σκοπό αυτό.

Είναι αναγκαίο η Περιφέρεια Κρήτης να ετοιμάσει με τα κεφάλαια αυτά στοχευμένη τουριστική καμπάνια, που καθησυχάζει τους εν δυνάμει επισκέπτες, υπογραμμίζοντας ότι το νησί είναι ασφαλής τουριστικός προορισμό, που κατά τη διάρκεια της έξαρσης της επιδημίας παρουσίασε ελάχιστα κρούσματα, και σημειώνοντας την υποδειγματική τους αντιμετώπιση. Την αμέσως επόμενη μέρα της ανακοίνωσης των κυβερνητικών μέτρων που αφορούν στον τουρισμό, οφείλουμε να βομβαρδίσουμε τις αγορές με μηνύματα που παρουσιάζουν την Κρήτη ως ασφαλή και φιλόξενο προορισμό διακοπών. Η καμπάνια αυτή, επαναλαμβάνουμε, δύναται να χρηματοδοτηθεί απ’ τα αδιάθετα ποσά που προορίζονταν για τις τουριστικές εκθέσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν.

Είναι ζωτικής σημασίας για έναν από τους βασικούς πυλώνες της Κρητικής  οικονομίας, τον τουρισμό, η φετινή ιδιάζουσα σεζόν, να  κυλήσει με επιτυχία, τόσο στο υγειονομικό κομμάτι όσο και στον τομέα υποδοχής κι εξυπηρέτησης των επισκεπτών. Η επιτυχία αυτή θα μπορούσε να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά για τις επόμενες τουριστικές σεζόν και να συμβάλει έτι περαιτέρω στην ανάπτυξη της οικονομίας του νησιού.  

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ