Μόνο αυθεντικά «Manolo Blahnik» στην αγορά της Κίνας

Newsroom
Newsroom

Έπειτα από 22 χρόνια δικαστικών αγώνων

Η βρετανική μάρκα υποδημάτων «Manolo Blahnik» που έγινε η αγαπημένη όλων των γυναικών, έκανε γνωστό ότι έπειτα από 22 χρόνια δικαστικών αγώνων δικαιώθηκε για τη χρήση της επωνυμίας και των εμπορικών σημάτων της στην Κίνα. 

Η εταιρεία, που πήρε το όνομά της από τον Ισπανό ιδρυτή της, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η απόφαση εκδόθηκε από το ανώτατο δικαστήριο της Κίνας έπειτα από μακρόχρονη δικαστική διαμάχη κατά του Κινέζου επιχειρηματία Φανγκ Γιουζού (Fang Yuzhou), ο οποίος είχε κατοχυρώσει πρώτος το εμπορικό σήμα «Manolo Blahnik» για την χώρα. Τώρα προσδοκά την επέκταση της εμπορικής δραστηριότητας της σε όλη την Κίνα, σύμφωνα με το Reuters.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ