Τρεις επιλογές για πρωινό που θα οδηγήσουν στην απώλεια βάρους

Τρεις επιλογές για πρωινό που θα οδηγήσουν στην απώλεια βάρους

Πάρε ιδέες και δοκίμασέ τις για να αλλάξεις συνήθειες

Τι να φας το πρωί, που θα σε χορτάσει και δεν θα σε γεμίσει τύψεις; Δες παρακάτω και πάρε ιδέες! 

Την υπόλοιπη μέρα φάε άλλα 4 γεύματα, δυο από αυτά να είναι ένα φρούτο μεσαίου μεγέθους, και έπειτα κάτι ελαφρύ με μία έως δυο κουταλιές λάδι.

Αν τηρήσεις αυτή την μικρή συμβουλή τότε θα δεις πως το σώμα σου θα αρχίσει να χάνει λίπος!

Ένα μπωλ γεμάτο ενέργεια

Ο συνδυασμός φρούτων, superfoods και άλλων καλών πηγών ενέργειας που έχει σκοπό να σε χορτάσει και να σε κρατήσει για αρκετές ώρες λέγεται energy bowl! Είναι η τέλεια πηγή ενέργειας που έχει τη γεύση που εσύ θέλεις αφού διαλέγεις τα υλικά της ενώ μπορεί να αυξήσει την ευεξία σου σε μερικά λεπτά. Είναι μια βόμβα κοινώς, από τροφές που είναι αποδεδειγμένα εξαιρετικές για τη διατροφή σου. Για πρωινό βάλε γιαούρτι ως βάση, ένα φρούτο, γκρανόλα, μερικά αμύγδαλα χωρίς φλούδα, μερικές σταγόνες σοκολάτας και θα μείνεις χορτάτη για ώρες!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#NUTRITION_HOME // Σπιτική γκρανόλα-όνειρο με κακάο έτοιμη σε 10' να προσθέσεις στο γάλα, το γιαούρτι ή το κεφίρ σου 🥣❤️ ____________________________________ Πάμε να δούμε τα υλικά;; 👇 //Υλικά: •1 1/2 φλ βρώμη •2 κ.σ άγλυκο κακάο •2 κ.σ φυστικοβούτυρο ή ταχίνι (ή οποιαδήποτε βούτυρο ξηρών καρπών) •3 κ.σ μέλι •λίγο αλάτι •3 κ.σ μαύρη κορινθιακή σταφίδα •3 κ.σ flakes μπανάνας (χωρίς ζάχαρη) Προαιρετικά: •2 κ.σ σταγόνες μαυρης σοκολάτας •1 κ.σ χοντροκομμένα φουντούκια //Εκτέλεση: •Σε ένα ταψάκι με λαδόκολλα βάζουμε την βρώμη και πρόσθετουμε το κακάο, το βούτυρο ξηρών καρπών, τα φουντούκια, το αλάτι και το μέλι •Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και ζυμώνουμε με το χέρι προσπαθώντας να δημιουργήσουμε σβόλους •Ψήνουμε σε αέρα στους 150-170 βαθμούς για 8-10' ανακατεύοντας το μείγμα •Αφήνουμε την γκρανόλα μας λιγάκι να κρυώσει και προσθέτουμε την σοκολάτα, τα flakes μπανάνας και την σταφίδα **Διατηρείται σε βάζο σε δροσερό σημείο για πάνω από μια εβδομάδα!** ____________________________________ // #granola #granolabowl #homemadegranola #breakfastbowl #breakfastideas #healthybreakfast #oats #healthydessert #healthyfood #eatgoodfeelgood #eatinghealthy #breakfasttime

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Αλεξάνδρα Κοντοδήμου 🥑 #skg (@nutrition_home) στις

Ρυζογκοφρέτες ή ψωμί ολικής και φυστικοβούτυρο

Θα απογειώσει τη γεύση σου, και αν το συνδυάσεις με μια μπανάνα πραγματικά δεν θα πεινάσεις για πολλές ώρες. Αν είσαι τύπος που θέλει κάτι γλυκό το πρωί, τότε αυτό είναι το πρωινό σου! 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#NUTRITION_HOME // Ξεκίνημα της ημέρας με ψωμί ολικής και φυστικοβούτυρο 🥜🥜 __________________________________ Πολύ συχνά στο γραφείο στην ερώτηση μου αν το άτομο καταναλώνει αλείμματα ξηρών καρπών έρχομαι αντιμέτωπη με απαντήσεις όπως "οχι παχαίνουν" ή "όχι γιατί μπορώ να φάω ένα βαζάκι σε δύο μέρες". 👉 Μια μικρή ελεγχόμενη ποσότητα δεν θα μας παχύνει, ίσα ίσα αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για πρωινό ή σνακ συνδυαστικά με φρούτο, καθώς περιέχουν καλά λιπαρά και πρωτεΐνες οι οποίες βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. 👉 Όπως ισχύει με όλα τα τρόφιμα, το μέτρο είναι το κλειδί για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τα πάντα. Όταν αποκλείουμε εντελώς ένα αγαπημένο μας τρόφιμο είναι πολύ πιθανό να το υπερκαταναλώσουμε στο μέλλον. // #healthyfood #healthyliving #healthydiet #eatinghealthy #eatwell #breakfastideas #breakfasttime #foodshare #foodstagram

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Αλεξάνδρα Κοντοδήμου 🥑 #skg (@nutrition_home) στις

Ομελέτα ή αυγό με ...εκπλήξεις

Ο αγαπημένος συνδυασμός αβοκάντο και αυγό πάνω σε πολύσπορο ψωμί για εσένα που θες κάτι αλμυρό!

 

 

Πηγή: pink.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ