Μεγάλη ουρά έξω από τα γραφεία της ΕΥΔΑΠ στην Ομόνοια
Δύο-δύο οι πολίτες στο υποκατάστημα, για να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους
Από πολύ νωρίς το πρωί σχηματίστηκε ουρά έξω από την ΕΥΔΑΠ στην Ομόνοια ενώ παρατηρήθηκε ότι οι περισσότεροι πολίτες φορούν μάσκες προστασίας κατά του κορωνοϊού και τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις.
Ο κόσμος διαμαρτύρεται για τη μεγάλη αναμονή που ξεπερνά τη μία ώρα, αφού εξυπηρετούνται μόνο δύο άτομα τη φορά ενώ ο δεύτερος όροφος είναι κλειστός.
- Τηλεδιάσκεψη ΚΕΔΕ-Ν. Κεραμέως για την επαναλειτουργία των σχολείων
- Εστίαση: Σκέψεις για λειτουργία ημιυπαίθριων χώρων αλλά και περισσότερα τ.μ έξω
- Πέτσας: «Τις επόμενες ημέρες το σχέδιο για τον τουρισμό»



