Μαριούπολη: Επικοινωνία Ν.Δένδια με τη γγ του ΟΑΣΕ
Στο επίκεντρο η στέγαση του Γενικού Προξενείου
Τηλεφωνική συνομιλία με τη γενική γραμματέα του ΟΑΣΕ Χελγκα Μαρια Σμιτ (Helga Maria Schmid) είχε νωρίτερα ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας.
Η συνομιλία ήταν αναφορικά με τη στέγαση του Γενικού Προξενείου στη Μαριούπολη στο κτίριο του ΟΑΣΕ και τον συντονισμό για την δημιουργία ανθρωπιστικών διαδρόμων από την πόλη, όπως αναφέρει σε ανάρτηση του στο Twitter ο Νίκος Δένδιας.
Η συνομιλία ήταν αναφορικά με τη στέγαση του Γενικού Προξενείου στη Μαριούπολη στο κτίριο του ΟΑΣΕ και τον συντονισμό για την δημιουργία ανθρωπιστικών διαδρόμων από την πόλη, όπως αναφέρει σε ανάρτηση του στο Twitter ο Νίκος Δένδιας.
- Πώς έγινε η καραμπόλα στην Εγνατία: Δύο έγκυες μεταξύ των τραυματιών
- Θεοδωρικάκος: Άδικη, παράνομη και παράλογη η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία
- Την Πέμπτη οι απολογίες των τριών, για την απαγωγή Κυπαρίσση



