Αντίδοτο στην μοναξιά και τη θλίψη...
«Υπάρχει και αυτό το Ηράκλειο»
Αγαπητό Cretalive,
Εχθές, σε βραδινό περίπατο στο κέντρο της πόλης, και μάλιστα στο πιο όμορφο κομμάτι της, στο πράσινο πάρκο Γεωργιάδη ανταμώσαμε μια ευχάριστη έκπληξη. Ένα σχήμα - νέων σε ηλικία καλλιτεχνών αλλά με όρεξη και παίξιμο ώριμο και ζεστό - Κρητικής μουσικής. Ο κόσμος που βρισκόταν εκεί, έγινε μια μεγάλη παρέα, χοροί και κέφι χωρίς επιτηδευμένες καταστάσεις όπως συναντάμε σε μεγαλα γλέντια και γάμους. Πραγματικά το ευχαριστηθηκαμε με την καρδιά μας.
Image
Πόσο αναγκαίο επίσης να παίρνουν χώρο τέτοιες δράσεις, μουσικές, ελεύθερες για το κοινό. Αντίδοτο στην μοναξιά και τη θλίψη ήταν!
Μ.Ξ.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Λ. Δημοκρατίας: Οι ρίζες του ευκαλύπτου έχουν μετατρέψει το πεζοδρόμιο σε παγίδα
- Ηράκλειο, η πόλη που ασφυκτιά κάτω από τα σκουπίδια
- "Λακκούβες και στα νέα πεζοδρόμια"




