Λιοντάρια: "Τα κάγκελα βγήκαν, οι άσχημες εικόνες επέστρεψαν!"

Μήνυμα από πολίτη

Αγαπητό Cretalive,

Ευτυχώς που βγάλανε τα κιγκλιδώματα να θαυμάζουν οι επισκέπτες το μνημείο, στα Λιοντάρια.

Ιδού μία (γνώριμη) κατάσταση: πλανόδιοι πωλητές, μαζί με τα ανήλικα παιδιά τους, κάθονται εκεί μπροστά, λες και τους ανήκει ο χώρος - εκτός του ότι ενοχλούν όσους περνούν, ντόπιους και τουρίστες.

Σίγουρα, ούτε η εικόνα αυτή αποτελεί διαφήμιση για το Ηράκλειο.

Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτή την πόλη.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,

Ένας πολίτης

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση