Λιοντάρια: "Τα κάγκελα βγήκαν, οι άσχημες εικόνες επέστρεψαν!"
Μήνυμα από πολίτη
Αγαπητό Cretalive,
Ευτυχώς που βγάλανε τα κιγκλιδώματα να θαυμάζουν οι επισκέπτες το μνημείο, στα Λιοντάρια.
Ιδού μία (γνώριμη) κατάσταση: πλανόδιοι πωλητές, μαζί με τα ανήλικα παιδιά τους, κάθονται εκεί μπροστά, λες και τους ανήκει ο χώρος - εκτός του ότι ενοχλούν όσους περνούν, ντόπιους και τουρίστες.
Σίγουρα, ούτε η εικόνα αυτή αποτελεί διαφήμιση για το Ηράκλειο.
Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτή την πόλη.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Ένας πολίτης
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Αντίδοτο στην μοναξιά και τη θλίψη...
- Λ. Δημοκρατίας: Οι ρίζες του ευκαλύπτου έχουν μετατρέψει το πεζοδρόμιο σε παγίδα
- Ηράκλειο, η πόλη που ασφυκτιά κάτω από τα σκουπίδια




